Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

l

Endret av MiriamH
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er det mye med 1700 kcal til dagen når jeg har forbrent 850 kcal på trening + at jeg har en hektisk jobb (sykepleier) der man går hele dagen på jobb ? Jeg er 1.65 og veier 65 kg og vil gjerne ned til 58.. Noen som kan hjelpe? Bør jeg spise mer eller mindre?

Hva trener du for å forbrenne 850 kalorier? For det tror jeg faktisk ikke noe på.

Anonymous poster hash: 1d1cf...015

Skrevet

Hva trener du for å forbrenne 850 kalorier? For det tror jeg faktisk ikke noe på.

Jeg tuller ikke ;) Løp meg en tur på 9 km før jobb i dag tidlig (550 kcal), syklet til og fra jobb (mye bakker hjem igjen) - 6 km (150 kcal) etter jobb gikk jeg på treningsenteret og trente styrke.

Skrevet

Jeg ville definitivt spist mer, om du trekker fra treninga blir det jo under tusen kalorier.

• Liker 3
Gjest earlgrey
Skrevet

Ja herregud, hvis du klarer det så bør du jo ligge på minst 2000 kalorier når du trener så mye!;)

Skrevet

Spør du meg, er badevekta noe stort tull! Spis så du ikke er stappmett, men ikke er sulten. Tren så mye du føler for, men aldri så mye at du blir utbrent etter en stund.

Spis sunt, og spis godt, så ordner kroppen resten selv. Dessuten, så er 5 kg muskler mindre masse en 5 kg fett. Ergo - 65 kg muskler og 65 kg utrent kropp ser veldig, veldig forskjellige ut!

Anonymous poster hash: a8d75...aae
Gjest multibox
Skrevet

Hvorfor poster du i treningstråder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...