Gå til innhold

julegave nå

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Blir ikke noe julegave-shopping nå - det tar vi senere. Synes det er hyggeligst å kjøpe noe som mottakeren ønsker seg, og jeg har i hvert fall ikke ønskelisten min klar ennå :wink:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har allerede handlet to julegaver..

Handler en del før jul, og koser meg med innkjøp

av de gavene som de aller nærmeste skal få -

i julemåneden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å spre det litt utover året med hovedvekt på nov-des. Har mange gaver å handle, så det er greit å spre utgiftene litt.

Handler bøker og samlebestikk på salg.

Frekventerer også sportsbutikker på salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig praktisk å handle litt allerede nå. Da slipper man stresset med å MÅTTE finne på noe i siste liten - noe som ofte blir dyrt!

Jeg vet omtrent hvilken type ting som passer for de forskjellige, og når jeg kjøper på salg, kan jeg komme unna litt rimeligere. Dessuten slipper jeg å bli blakk i desember!

Jeg passer på å notere hva ting har kostet, og så lagrer jeg det frem til jul. Får nok julestemning med å pakke inn i desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kajsa-krabat
Blir ikke noe julegave-shopping nå - det tar vi senere. Synes det er hyggeligst å kjøpe noe som mottakeren ønsker seg, og jeg har i hvert fall ikke ønskelisten min klar ennå  :wink:.

Da har du sikkert ikke så mange å kjøpe til?? Eller får du ønskelister fra alle du skal kjøpe til?? Vi har så mange å kjøpe til at å fordele det utover året er en suveren måte for oss å få gitt litt dyrere julegave til de aller nermeste...for da har vi somregel bare foreldre og søsken igjen i desember!

og jeg har allerede kjøpt 9 julegaver! (og når jeg kjøper klær til barna beregner jeg alltid etter den alderen de vil være når jula kommer og velger størrelse ut fra det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk var det en god ide. Takker for den. Tror jeg faktisk skal gjøre det tidlig i år.

Jeg venter og venter og liker ikke å gå i butikker engang, men muligens også hele shoppings experiencen vil bli sommerfrisk og lett istedet?!

Hm. Hvem og hva da? :klø: Er det ikke bare klær det er salg på nå? Virker det dumt å gi sommerklær om julen? Vet ikke helt jeg. Er litt usikker der... Bøker og sånt? Salg på slike ting eller? Hva kjøper dere nå som det er sommer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken er det 25% på alle varer på Glasmagasinet...... ganske greit å handle "samleting" til familie og venner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heksa

Jeg har kjøp bøker på salg og filmer, strømpebukser/stillongs, strømper , natt-tøy og undertøy.Min svigermor vil kun ha sloggi truser så når noen har tilbudet ta 3 betal for 2 så kjøper jeg det til henne.Sengetøy til barn sånn med Disney eller en anne populær figur på er veldig populær, har kjøpt slikt til tante barna og det har vært topp, det finner du på jysk, som de har i Bergen også he he ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter alltid til desember. Jeg orker ikke å tenke på julepresanger nå, selv om det sikkert er lurt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...