AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg får ikke puste‼ http://www.nrk.no/kultur/varsler-twin-peaks-comeback-i-2016-1.11970787 Anonymous poster hash: 392c1...cd0 2
Gjest Violetta Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Da må man jo se de første episodene på nytt også
Bjørka Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Hurra! Nå kjente jeg et akutt behov for å begynne å se hele serien fra starten igjen, sånn bare for å være forberedt.
Gjest crem Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 så hele serien på nytt for noen uker siden
Tabris Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Hm. Jeg må innrømme jeg er litt skeptisk. Twin Peaks var noe av det beste jeg har sett, men det var noe som var riktig og som traff da. Jeg er som regel ikke noen fan av å forsøke å gjenopplive og gjenta en suksess fra fortiden. Når det er sagt så er det Lynch og Frost som står bak, det KAN bli helt genialt.
Daraya Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Hm. Jeg må innrømme jeg er litt skeptisk. Twin Peaks var noe av det beste jeg har sett, men det var noe som var riktig og som traff da. Jeg er som regel ikke noen fan av å forsøke å gjenopplive og gjenta en suksess fra fortiden. Når det er sagt så er det Lynch og Frost som står bak, det KAN bli helt genialt. Jeg er enig i at de fleste serier ikke vill hatt noe godt av å bli vekket til live igjen. Men Twin Peaks har alltid vært annerledes. Lynch og Frost haddde over 20 år tid, jeg går ut fra at det faktisk blir noe genialt. Håper bare at Kyle MacLachlan er med. Twin Peaks uten Special Agent Cooper kan jeg ikke en gang tenke meg. Gleeeeeder meg!!!!
Skins Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Hm. Jeg må innrømme jeg er litt skeptisk. Twin Peaks var noe av det beste jeg har sett, men det var noe som var riktig og som traff da. Jeg er som regel ikke noen fan av å forsøke å gjenopplive og gjenta en suksess fra fortiden. Når det er sagt så er det Lynch og Frost som står bak, det KAN bli helt genialt. Signerer dette. Og lurer på hvordan de skal få det til ettersom det er en ganske gammel serie. Kan jo bli spennende men det er ingenting som vil komme i nærheten av originalen på noen måte.
Daraya Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Signerer dette. Og lurer på hvordan de skal få det til ettersom det er en ganske gammel serie. Kan jo bli spennende men det er ingenting som vil komme i nærheten av originalen på noen måte. Jeg leste på imdb at Lynch er i kontakt med MacLachlan og McGill, så jeg har stor tro på at det blir bra så lenge SA Dale Cooper er med. Bare tenk, endelig får vi svar på hva som skjedde med Cooper, Annie, Audrey og flere andre.
Viljaa Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg gleder meg kjempemasse! :D Twin Peaks er virkelig den ene serien som jeg virkelig har sett frem til en fortsettelse på. Jeg håper bare de nye episodene er gjennomførte, og at det blir en god blanding av stemningen fra den orginale serien + nye impulser. Og at det blir gjennomført. Jeg husker hvor skuffa jeg ble etter å ha sett Fire, Walk With Me. Jeg var på forhånd veldig gira av at mye av orginalcasten hadde blitt med videre, og noen av scenene i filmen var virkelig magisk-creepy, men samtidig var plotet rotete og tamt, og det ble alt for tydelig at det var gjort store kompromisser under produksjonen. Men jeg tror faktisk at det blir lettere å lage en 25 years after-greie enn en prequel.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #11 Skrevet 7. oktober 2014 Da må jeg kanskje tørre/orke å se de første sesongene. Synes ikke noe om skumle og overnaturlige serier, og tp har jo litt av begge. Ramlet av i episoden da den kjempen begynte å vise seg. Skjønner ikke hva de mener med slikt. Kan noen forklare meg kanskje? Poenget i alt det som er rart og overnaturlig i serien? Anonymous poster hash: 0fc0f...1ac
Tabris Skrevet 7. oktober 2014 #12 Skrevet 7. oktober 2014 Da må jeg kanskje tørre/orke å se de første sesongene. Synes ikke noe om skumle og overnaturlige serier, og tp har jo litt av begge. Ramlet av i episoden da den kjempen begynte å vise seg. Skjønner ikke hva de mener med slikt. Kan noen forklare meg kanskje? Poenget i alt det som er rart og overnaturlig i serien?Anonymous poster hash: 0fc0f...1ac Nei, det må du nesten selv. Hvis du leser en forklaring på nett så mister du jo det meste av opplevelsen med serien. Hvis du ikke liker å se det, så er jo ikke serien noe for deg i utgangspunktet.
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2014 #14 Skrevet 7. oktober 2014 De ser fremdeles ut som seg selv om en sjekker i linken over. ....lurer på om jeg kjenner at jeg begynner å se litt frem til dette her. Synd at "Bob" er død, men den store Lynch har sikkert andre gufne/underlige ting oppi ermet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå