Gå til innhold

Vond fot/vrist over natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg våknet natt til lørdag, så hadde jeg så ekstremt vondt oppå høyre vrist. Klarer nesten ikke å gå, og smertene er der konstant etter to dager. Noen som vet hva dette kan være?

Anonymous poster hash: 5a6bf...28f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha sovet helt på trynet merkelig slik at foten har kommet i klem eller at du har fått en nerve i klem på ett eller annet vis. Eller du har gjort som meg og smadret foten inn i veggen mens du sov. :fnise: Som regel går det over av seg selv, men er det like vondt eller verre etter en ukes tid, bør du kontakte lege for å se om noe inni foten kan være skadet.

Skrevet

Du kan ha sovet helt på trynet merkelig slik at foten har kommet i klem eller at du har fått en nerve i klem på ett eller annet vis. Eller du har gjort som meg og smadret foten inn i veggen mens du sov. :fnise: Som regel går det over av seg selv, men er det like vondt eller verre etter en ukes tid, bør du kontakte lege for å se om noe inni foten kan være skadet.

Går det seriøst an å ha SÅ vondt av å gjøre slike ting? Haha, så komisk hvis det faktisk er det som er tilfelle :D

Skrevet

Gå til lege, kan være akutt artritt, og da skal du helst til revmatolog ganske kjapt.

Anonymous poster hash: 05262...c4e
Skrevet

Gå til lege, kan være akutt artritt, og da skal du helst til revmatolog ganske kjapt.

Anonymous poster hash: 05262...c4e

Kan det være det?!

Skrevet

feilbelastning av foten? jeg våknet en morgen med smerter i vrista. klarte ikke å gå ordentlig på den, gikk slik i 3 månder før jeg kom meg til legen, noen måneder etterpå fikk jeg vite at jeg hadde feilbelastningsskade, og noe væske i vristen ved tåballene. samt for kort akillessene. dette kom pga en skade noen år før. er sikkert ikke det. men om du har hatt en skade over lengre tid, og gått rart på den, så kanskje noe å tenke på ?

Anonymous poster hash: 30992...887

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...