Gjest Hummels Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Nå har jeg vert rusfri i over en uke. I dag sprakk jeg. Jeg klarer kanskje noen dager men så sprekker jeg alltid. Klarer det aldri uansett om jeg vil. Håpet om en god framtid forsvinner mer og mer. Bare en liten motgang får meg til å gi faen gang på gang. Jeg skammer meg! Måtte bare få det ut.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Har du søkt om å få hjelp til å slutte? Er vanskelig å klare det helt på egenhånd:) Anonymous poster hash: 3cfaf...3db
Galactica Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Klem fra meg. Endret 6. oktober 2014 av Galactica
lillemeg90 Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Har du et godt støtteapparat rundt deg. Og får du noe hjelp?
Gjest Vevila Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Gi deg selv kred for å ha klart deg så lenge, la den dårlige samvittigheten gå og prøv igjen! Som andre over her sier er det viktig med et godt støtteapparat, har du det?
Gjest Hummels Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Har noen venner, søster og bror, og mamma som støtter meg. Men vennene mine og søsken er ofte opptatt med sitt og sine familier osv. Liker ikke å mase på de. Mamma er syk så henne vil jeg ikke plage så mye om mine problemer. Jeg skulle egentlig lagt meg inn på avrusing men feiga ut. Ville heller klare det selv. Blir bare så frustrert når jeg sprekker og ikke får det til likevel. Endret 6. oktober 2014 av Hummels
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Du fortjener å ta imot hjelp for å komme over dette. Legg deg inn på avrusning. Den veien du skal gå, er fryktelig kronglete uten kart og kompass. Anonymous poster hash: d8c88...aba
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg vet at dette ikke er i nærheten av det samme i forhold til avhengighet, men jeg sluttet å snuse for to uker siden. Jeg har snust i fem år, en boks annenhver dag på det meste. For å gjøre det, hadde jeg ikke med meg penger de første dagene jeg skulle ut av huset og okkuperte meg selv med å trene hver dag. Hver gang jeg ville ha snus, drakk jeg et glass vann, eller skrev i en bok hvor sterk jeg er og hvor flott forandring dette vil bli osv. Jeg håper du finner din motivasjon og inspirasjon til å slutte. Jeg prøvde flere ganger selv, men etter å forberede meg på at dette ville bli tøft, og hva jeg skulle gjøre når suget kom, ville det gå. Ønsker deg alt godt og heier på deg!! Anonymous poster hash: e1e8f...98f
Gjest Chloe87 Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Det er nok ikke så enkelt å prøve på egenhånd? Kanskje det blir lettere hvis du får hjelp?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Du klarer dette! Stå på. Anonymous poster hash: ed442...964
lillemeg90 Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 Har noen venner, søster og bror, og mamma som støtter meg. Men vennene mine og søsken er ofte opptatt med sitt og sine familier osv. Liker ikke å mase på de. Mamma er syk så henne vil jeg ikke plage så mye om mine problemer. Jeg skulle egentlig lagt meg inn på avrusing men feiga ut. Ville heller klare det selv. Blir bare så frustrert når jeg sprekker og ikke får det til likevel. Det er IKKE nederlag å måtte ha hjelp, husk det:)
Gjest Hummels Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Takk for fine svar. Skal prøve igjen og kanskje be om litt mer hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå