Camaizen Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Hei! Vi skal ha dåp om noen uker, men jeg har enda ikke bestilt dåpskaken. Jeg har googlet og googlet og googlet, men finner ikke særlig mye. Jeg har veldig lyst på en "designkake" til maks 1500kr. Er det noen som har tips på hvor man kan bestille det? Hvor har dere bestilt dåpskaken?
Vindmølle Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Hvor bor du da? Og hvor stor kake tenker du på? "Designkaker" kommer fort på mer enn 1500,- vis det skal være litt størrelse på kaken
Camaizen Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2014 Oj, jeg glemte visst å si hvor jeg hører til. Det er Oslo:) Det trenger ikke å være designkake, men den må være fin.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Kan du definere litt mer konkret hva du mener med designkaker? For om du googler så burde det ikke ta så all verdens lang tid å finne. Anonymous poster hash: d1f66...f30
KatteLatte Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Det er ei gruppe på Facebook som heter "kan du bake for meg". Meld deg inn der og skriv hva du ønsker. Da vil du få tilbud fra flere som tar på seg slike oppdrag (private). Det er mange som er utrolig flinke der inne. Pass på å be om referanser (dette er viktig) og bilder av tidligere arbeid, slik at du er sikker på å få den kvaliteten du ønsker deg. Jeg fikk ei flott dåpskake for 1500kr fra den gruppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå