AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Ble kjent med en fyr via nettdating. Han jobber i nordsjøen og vi har holdt kontakten mens han var på jobb via chat ca. annenhver dag,noen ganger daglig. Nå er han hjemme og har to uker fri før det er ut på jobb igjen. Han har hus i samme by som jeg bor i men oppholder seg for det meste i nabokommunen når han har fri, der han har mor og far boende i nærheten. Planen vår var å møtes nå før han drar ut på jobb igjen.Han spurte,jeg sa ja,og vi avtalte å møtes i helgen som var. Men i midten av forrige uke avlyste han og sa at familien ville ha ham hjemme. Derfor kom han ikke til å dra til byen før neste helg, like før han reiser på jobb igjen. Hadde dere tolket det som at han ikke var så keen lengre og at han prøver å utsette å treffe meg? Vi har chattet i ca.4-5 uker nå,annenhver dag.Begge tar omtrent like mye initiativ men føler nå at det blir viktig å få til et møte snart, dersom alt ikke skal renne ut i sanden. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: dfd2a...70a
CMHuser Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Ville ikke tolka det negativt Bare være positiv til neste helg, men ikke for positiv. Ta det lugnt, ellers kan det fort hende han føler du maser 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Ble kjent med en fyr via nettdating. Han jobber i nordsjøen og vi har holdt kontakten mens han var på jobb via chat ca. annenhver dag,noen ganger daglig. Nå er han hjemme og har to uker fri før det er ut på jobb igjen. Han har hus i samme by som jeg bor i men oppholder seg for det meste i nabokommunen når han har fri, der han har mor og far boende i nærheten. Planen vår var å møtes nå før han drar ut på jobb igjen.Han spurte,jeg sa ja,og vi avtalte å møtes i helgen som var. Men i midten av forrige uke avlyste han og sa at familien ville ha ham hjemme. Derfor kom han ikke til å dra til byen før neste helg, like før han reiser på jobb igjen. Hadde dere tolket det som at han ikke var så keen lengre og at han prøver å utsette å treffe meg? Vi har chattet i ca.4-5 uker nå,annenhver dag.Begge tar omtrent like mye initiativ men føler nå at det blir viktig å få til et møte snart, dersom alt ikke skal renne ut i sanden. Hva ville dere gjort?Anonymous poster hash: dfd2a...70a Første jeg tenker er at han har masse penger, hehe:PAnonymous poster hash: 94bb7...bdf 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Kanskje jeg ikke skal ta sorgene for mye på forskudd...Jeg synes bare det er vanskelig å holde han "varm" når det går så lang tid ts Anonymous poster hash: dfd2a...70a
Nettinettet Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Kanskje jeg ikke skal ta sorgene for mye på forskudd...Jeg synes bare det er vanskelig å holde han "varm" når det går så lang tid ts Anonymous poster hash: dfd2a...70a Det er ikke din oppgave å holde han varm, tenker jeg. Noen ganger dukker det opp noe som gjør at planenen endrer seg. Slik jeg forstår det så har du heller ikke møtt han enda? Hvis det stemmer så vet ikke han om du er verdt prioritering enda, hvis du skjønner hva jeg mener? Mange legger ikke så mye inn i ting før de har blitt kjent i virkeligheten og blitt kjent skikkelig. Jeg tror at det viktigste du kan gjøre er å bare være enkel å ha med å gjøre, og ikke minst forståelsesfull.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Det er ikke din oppgave å holde han varm, tenker jeg. Noen ganger dukker det opp noe som gjør at planenen endrer seg. Slik jeg forstår det så har du heller ikke møtt han enda? Hvis det stemmer så vet ikke han om du er verdt prioritering enda, hvis du skjønner hva jeg mener? Mange legger ikke så mye inn i ting før de har blitt kjent i virkeligheten og blitt kjent skikkelig. Jeg tror at det viktigste du kan gjøre er å bare være enkel å ha med å gjøre, og ikke minst forståelsesfull. Skjønner hva du mener men selv om han ikke vet om jeg er verdt å prioritere enda så tenker jeg at dersom en mann er nyskjerrig på deg, så prioriterer han å møte deg så fort han får sjansen. Ellers sender man jo et signal til den andre om at man ikke er så interessert i å finne ut mer . Anonymous poster hash: dfd2a...70a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Det er ikke din oppgave å holde han varm, tenker jeg. Noen ganger dukker det opp noe som gjør at planenen endrer seg. Slik jeg forstår det så har du heller ikke møtt han enda? Hvis det stemmer så vet ikke han om du er verdt prioritering enda, hvis du skjønner hva jeg mener? Mange legger ikke så mye inn i ting før de har blitt kjent i virkeligheten og blitt kjent skikkelig. Jeg tror at det viktigste du kan gjøre er å bare være enkel å ha med å gjøre, og ikke minst forståelsesfull. nei vi har ikke møttes enda,det stemmer. Jeg har sagt det var helt greit å vente hvis det passet ham best. Anonymous poster hash: dfd2a...70a
Nettinettet Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Skjønner hva du mener men selv om han ikke vet om jeg er verdt å prioritere enda så tenker jeg at dersom en mann er nyskjerrig på deg, så prioriterer han å møte deg så fort han får sjansen. Ellers sender man jo et signal til den andre om at man ikke er så interessert i å finne ut mer . Anonymous poster hash: dfd2a...70a Ofte så tenker vi så negativt når vi dater noen. Vi fokuserer på signaler om at de ikke liker oss eller ikke er interessert kontra signalene om at de gjør det. Så lenge han opprettholder konakten med deg er han fortsatt nysgjerrig på deg og fortsatt interessert. Hold fokus der du nei vi har ikke møttes enda,det stemmer. Jeg har sagt det var helt greit å vente hvis det passet ham best. Anonymous poster hash: dfd2a...70a Så bra! masse lykke til! :D 1
Sandie Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg ville ikke spekulert så mye i dette,så lenge han holder kontakten.Kan jo være det er noe familiært og privat som gjør at han akkurat nå har ønsket å tilbringe tid hjemme? Dersom det blir utsettelse av møtet neste gang også ville jeg derimot blitt mer betenkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå