AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Er det noen som vet hvor ofte den oppdateres egentlig? Og hvor mange snaps man må sende til noen for at den skal endres? Har hatt en fyr øverst på top lista dritlenge nå, vi snappa ikke sånn veldig mye heller egentlig. bare litt mer enn jeg gjorde til andre. nå derimot prøver jeg desperat å få han dusten vekk fra den lista. men det skjer jo ingenting! jeg har prøvd å snappe dritmye til noen venninner av meg for å få de på toppen, men uansett hvor mye jeg prøver havner de bare som nr 2/3. og han er stuck på toppen for alltid tydeligvis. har ikke snappa til han på flere dager heller, og heller ikke fått noe av han - så syns dette er veldig merkelig. liten ting å henge seg opp i kanskje, men han fortjener så sykt å ikke være på den lista. og det klikker for meg snart. haha Anonymous poster hash: 3f9f2...add
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 nå lo jeg her hehe. men jeg tror ikke du trenger å sende så mange til de på lista bare flere enn til andre. den du har sendt + mottatt flest snap av den kommer øverst på lista. så selvom du sender 10 til venninna di så har du fortsatt sendt 40 til han. er min teori da. men jeg vet ikke, jeg har også stusset på den lista før altså. burde hjelpe å sende masse masse til andre, bare fortsett med det. Og lita har jo oppdatert seg hvis venninna di er på nr 2 og hun ikke var det før? Anonymous poster hash: e6583...e52
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 nå lo jeg her hehe. men jeg tror ikke du trenger å sende så mange til de på lista bare flere enn til andre. den du har sendt + mottatt flest snap av den kommer øverst på lista. så selvom du sender 10 til venninna di så har du fortsatt sendt 40 til han. er min teori da. men jeg vet ikke, jeg har også stusset på den lista før altså. burde hjelpe å sende masse masse til andre, bare fortsett med det. Og lita har jo oppdatert seg hvis venninna di er på nr 2 og hun ikke var det før? Anonymous poster hash: e6583...e52 hehe. ja, det kan jo hende det er "totalen" som gjelder. men jeg kan bare ikke skjønne at vi har snappa så mye totalt heller. her om dagen sendte jeg sikkert 40 snaps til hun venninna mi for å få han lenger ned, men neida. og hu ligger fortsatt som nr 3. prøvde det samme for en stund siden også. da drev jeg og han riktignok å snappa en del. så han lå øverst hele tiden. mens de to jeg spam-snappa kom som nr 2 og 3. lurer nesten på om det er noe galt med snapchatlista mi. for uansett hvor hardt jeg prøver ligger han på toppen der no matter what. han har ikke engang vært nr 2, etter så mange snaps jeg har sendt til folk den siste tida (og ikke en eneste til han). bah, jaja, får vel bare ha tolmodighet! han kan jo ikke være på toppen for alltid? Anonymous poster hash: 3f9f2...add
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 veldig rart. han burde jo ikke det nei. sjekket lista mi nå og de tre på den er tre stk jeg sender mye til, men han som står på nr 3 har jeg bare snappa mye idag! så den må jo oppdatere seg kjapt. og hun ene venninna mi som jeg snapper så og si hele tia står ikke på lista engang! Plus at hun ene (søstra mi) står på min liste, men ikke jeg på hennes når jeg sjekker hennes. får du sjekka hans liste og sett om du står der ? Anonymous poster hash: e6583...e52
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 veldig rart. han burde jo ikke det nei. sjekket lista mi nå og de tre på den er tre stk jeg sender mye til, men han som står på nr 3 har jeg bare snappa mye idag! så den må jo oppdatere seg kjapt. og hun ene venninna mi som jeg snapper så og si hele tia står ikke på lista engang! Plus at hun ene (søstra mi) står på min liste, men ikke jeg på hennes når jeg sjekker hennes. får du sjekka hans liste og sett om du står der ? Anonymous poster hash: e6583...e52 ja, jeg står ikke på hans. gjorde det en bitteliten periode helt i begynnelsen av når vi snappa, men det forsvant fort. nå skal det sies at han snapper helt syyykt mye, så kanskje ikke rart jeg forsvant derfra fort. men likevel litt merkelig. jeg har jo ikke snappa mer til han enn han har snappa til meg. og likevel er han på toppen hos meg. skikkelig irriterende egentlig.. hehe Anonymous poster hash: 3f9f2...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå