AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Del Skrevet 6. oktober 2014 jeg sliter veldig med å finne en primer som funker for meg. Jeg har hud som lett flasser rundt nese og litt på haka. men så fort jeg kutter ut primeren da skinner det/glinser veldig. panneområdet går greit, der flasser det ikke. Jeg har brukt en fra isadora og tidligere en fra loreal. Hvis det har noe å si bruker jeg diorskin forever foundation og loreal mineralpudder. Andre som har dette problemet og i såfall hvilken primer bruker dere? Jeg har jo ikke synlig tørr hud til vanlig uten sminke, men har oppdaget at veldig mange foundations gir meg flass. Ansiktskremene jeg har brukt hittil gjør egentlig bare problemet verre. Har prøvd babyolje og fete kremer som locobase ved siden av vanlige ansiktskremer jeg har fått anbefalt på apotek. Da jeg spurte på apoteket etter en ansiktskrem som kunne hjelpe mot flass så fikk jeg faktisk til svar: Jammen du er for ung til å ha det problemet så du trenger ikke det, men prøv heller - - - - Er ikke helt fornøyd med veiledningen far kosmetikkforretningene heller, da de anbefaler det meste så spør dere her =)Helst ikke en veldig dyr da jeg allerede har måttet bytte ut virgin minerals pudderet fra bodyshop til loreal sitt Anonymous poster hash: da5a7...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Del Skrevet 7. oktober 2014 ikke ? Anonymous poster hash: da5a7...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. oktober 2014 #3 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg ville først og fremst investert i en SKIKKELIG fuktighetskrem. Det er jo der problemet ligger, sant? Så snart du får has på den tørre huden, kan du bruke primer uten problem. Jeg har selv fuktfattig hud. Definisjonen på fuktfattig hud er hud som trenger fukt, ikke fett. Bruker jeg fete kremer, får jeg kviser og blank hud med én gang. Nå vet jeg ikke om du faktisk har fuktfattig hud, men det virker sånn når du sier at fett ikke har hjulpet. Jeg har til dags dato enda ikke funnet en krem som gir meg nok fukt alene. Men sammen med fuktserum under kremen, har jeg funnet kombinasjoner som har fått huden på rett kjøl igjen. Skinfood Watery Berry serum har vært min redning. Med den under fuktighetskrem kan jeg nesten bruke hvilken som helst krem. Favorittene er Aderma Hydralba Rich Hydrating Cream og Burt's Bees Intense Hydration Day Lotion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg ville først og fremst investert i en SKIKKELIG fuktighetskrem. Det er jo der problemet ligger, sant? Så snart du får has på den tørre huden, kan du bruke primer uten problem. Jeg har selv fuktfattig hud. Definisjonen på fuktfattig hud er hud som trenger fukt, ikke fett. Bruker jeg fete kremer, får jeg kviser og blank hud med én gang. Nå vet jeg ikke om du faktisk har fuktfattig hud, men det virker sånn når du sier at fett ikke har hjulpet. Jeg har til dags dato enda ikke funnet en krem som gir meg nok fukt alene. Men sammen med fuktserum under kremen, har jeg funnet kombinasjoner som har fått huden på rett kjøl igjen. Skinfood Watery Berry serum har vært min redning. Med den under fuktighetskrem kan jeg nesten bruke hvilken som helst krem. Favorittene er Aderma Hydralba Rich Hydrating Cream og Burt's Bees Intense Hydration Day Lotion. takk for tips, fuktserum hørtes lurt ut det har jeg ikke brukt før, skal sjekke de ut! er huden såpass bra da at du kan bruke sminke over ? Anonymous poster hash: da5a7...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. oktober 2014 #5 Del Skrevet 8. oktober 2014 takk for tips, fuktserum hørtes lurt ut det har jeg ikke brukt før, skal sjekke de ut! er huden såpass bra da at du kan bruke sminke over ? Anonymous poster hash: da5a7...c8b Med riktige produkter er huden min veldig grei! Det er fremdeles en håndfull produkter som jeg ikke kan bruke fordi de suger ut all fuktighet fra huden min. Noen av dem er Urban Decay Naked foundation og Smashbox primer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå