AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Lurer på om det er noen som har tips til fotobøker på nett, hvilke fotoprodusenter dere anbefaler osv. Ønsker å ha en med litt collage aktig bilder, ikke bare rett opp og ned, en god miks. Anonymous poster hash: 80b0c...19c
Tarzani Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har brukt fotoknudsen sin. Så gjennom en film de hadde lagt ut på nettsiden sin, og fikk stor hjelp derfra. Ble veldig fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har brukt fotoknudsen sin. Så gjennom en film de hadde lagt ut på nettsiden sin, og fikk stor hjelp derfra. Ble veldig fornøyd! tusen takk for svar Ønsker å lage bildebok fra noen ferier med bilder av barna Anonymous poster hash: 80b0c...19c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er veldig fornøyd med Fotoknudsen! Anonymous poster hash: 8ec8c...9fd
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Japan photo. Har laget mange bøker fra ulike steder og de har lettest programvare og beste ferdig resultat synes jeg. Anonymous poster hash: 6fcd4...15e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 photobox? Anonymous poster hash: f2d09...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå