AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Hei! Jeg fikk en kjole jeg bestilte fra zalando.no i dag og oppdaget at beltet som tilhørte kjolen manglet! Det er sånne "hemser" til beltet og på nettsiden er det bilde og informasjon om et lite tynt belte som følger med kjolen, men jeg har altså ikke fått denne. Hva gjør jeg nå? Første gang jeg bestiller fra zalando og bestilte bare én vare, så det skulle da ikke være så vanskelig å få med alle delene til kjolen! Tenker å sende mail og si at beltet mangler. Dere som har handlet fra zalando før, pleier det å gå greit å få tilsendt slikt når de selv har gjort en feil?? Størrelse, farge alt er riktig, men jeg vil ha det tilhørende beltet Anonymous poster hash: a4463...5a2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Har aldri opplevd dette når jeg har bestilt fra Zalando. Du må egentlig bare ringe eller sende mail om det, tror ikke noe vi andre her på forumet kommer til å si kommer til å hjelpe deg så mye Anonymous poster hash: 1059a...7b2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg forstår det, men tenkte på generelle erfaringer hvis noen har fått tilsendt feil størrelse el lignende? Har sendt dem mail nå, så håper dette ordner seg! Anonymous poster hash: a4463...5a2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Det er da vel bare å sende de en mail da. Anonymous poster hash: 6d3eb...0ac 1
Sandie Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Jeg har handlet der mange ganger og returnerte en bukse som var i feil størrelse en gang, det gikk helt greit. Har bare gode erfaringer med Zalando. Endret 6. oktober 2014 av Sandie
Hecubaa Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har ikke så mange gode erfaringer med zalando, men de svarer kjapt på mail
_Aries Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg forstår det, men tenkte på generelle erfaringer hvis noen har fått tilsendt feil størrelse el lignende? Har sendt dem mail nå, så håper dette ordner seg! Anonymous poster hash: a4463...5a2 Sånne feil skjer veldig ofte hos Zalando. Jeg har bestilt ca 20 ganger derfra, og 4-5 ganger har jeg returnert varer fordi de har sendt feil. Når det har sagt har det gått greit, hittil. Men de tilbyr ikke noen form for sikkerhet til kunder som ønsker å returnere det de har kjøpt, det er ikke bra med tanke på at av mine ca 20 ordre har 2-3 forsvunnet på veien.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor poster du dette i velvære tråden??Anonymous poster hash: 2ef1c...173
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå