Gå til innhold

norsk nettbutikk som selger LV vesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på LV veske men de har det ikke her jeg bor. Er det noen norske nettbutikk er som selger? Jeg vil gjerne se utvalget for jeg vil ikke ha en slik brun en jeg føler alle har. Jeg har prøvd å søke på nett men da kommer det opp sider som bare selger fake :/

Anonymous poster hash: b20d4...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet er det ingen norske nettbutikker som selger, men sjekk ut finn.no eller lignende :-)

Gjest Solsmil
Skrevet

Louis Vuitton selges ikke på nett (eller, de sender ikke til Norge). Da er det isåfall brukt eller ikke orginal. Du kan gå inn på Louis Vuittons hjemmeside og se på utvalget de har der av modeller, og så kan du (om du ikke har mulighet til å reise) ringe til LV i Oslo og få dem til å sende. Da tar de betaling over telefon

Skrevet (endret)

LV sin offisielle butikk i Oslo selger over telefon/mail. :)

Har kjøpt fra dem selv på den måten. :) Da sender de veska i posten til deg. Den ligger i en LV-eske, og du får kvittering og et dokument med bevis på at den er ekte.

Gjorde som brukeren over sa, og fant frem veska jeg ville ha på LV sin side på nettet. Gå inn på nettsida og let der, så ringer du når du har funnet en du vil ha.

Trykk på show filters når du er inne på veskene, så kan du se på de ulike fargene og mønstrene de har.

Selv liker jeg dette mønsteret her:
http://us.louisvuitton.com/eng-us/women/handbags/l/damier%20ebene%20canvas

Endret av Noope
  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Hvordan er prisene i Norge i forhold til prisene som er på den amerikanske netthinnen deres? Litt Kjipt å ringe til Oslo og finner ut av det er dobbelt pris:/

Skrevet

Takk for svar! Hvordan er prisene i Norge i forhold til prisene som er på den amerikanske netthinnen deres? Litt Kjipt å ringe til Oslo og finner ut av det er dobbelt pris:/

Herregud, bare ring og spør.

Anonymous poster hash: fcbfe...dde

• Liker 2
Skrevet

Ganske like priser over hele verden. Noen kroner er del vel i differanse (valutakurser), men i forhold til totalprisen er det lite du sparer ved handel fra andre land.

Skrevet (endret)

Jeg har som sagt kjøpt, og merkelig nok syntes jeg den var billigere i Norge enn det som står på nettsida deres.
Den jeg kjøpte står oppgitt som 1430 dollar på nettsida, men jeg betalte 5600 kroner. Dette var dog 5 år siden så kanskje den er satt opp siden det.

Tror prisen skal være såpass lik at du trygt kan handle fra den norske butikken. Det er som sagt LV sin egen butikk så de har nok like priser som i andre land.

Endret av Noope
Skrevet

Erfaringsmessig er prisen mest lik den på UK nettsiden. LV er litt dyrere i USA siden det er et europeisk merke (det gjelder alle europeiske merker). Ser det allerede er nevnt over her, men det er bare å ringe og høre om priser og sånt, og legge av og bestille. De er veldig imøtekommende og hjelpsomme (det har i hvertfall jeg erfart) :)

Skrevet (endret)

Det jeg har kjøpt har ligget på ca samme pris som nettsiden, mulig bittelitt under.

Men du kan nok regne med å betale ca det samme.

Bare vær obs på at du kommer til engelsktalende personer når du ringer (mener at de sitter i Belgia?). Jeg ble litt satt ut første gangen jeg ringte, og plutselig måtte snakke engelsk ;)

Endret av Pip-pip
Gjest Solsmil
Skrevet

Det jeg har kjøpt har ligget på ca samme pris som nettsiden, mulig bittelitt under.

Men du kan nok regne med å betale ca det samme.

Bare vær obs på at du kommer til engelsktalende personer når du ringer (mener at de sitter i Belgia?). Jeg ble litt satt ut første gangen jeg ringte, og plutselig måtte snakke engelsk ;)

Louis Vuitton i Oslo har eget nummer du kan ringe:)

Skrevet (endret)

Louis Vuitton i Oslo har eget nummer du kan ringe:)

Ja, det er det jeg har ringt, men man kommer likevel til denne engelsktalende damen :)

Hun er veldig hyggelig altså! Det er visstnok fordi at butikken ikke vil forstyrres av telefoner for å kunne yte maks service til kundene i butikken.

Det var hvertfall sånn før, inkl sist gang for ca 2 mnd siden.

Edit: Det gjaldt vel og merke ikke betaling/kjøp, men kun for å sjekke at de hadde spesifikke varer i butikken før jeg dro og handlet :)

Mulig man settes over dersom det gjelder kjøp. Det vet jeg ikke.

Endret av Pip-pip

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...