Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ingenting! Med de nye reglene i 2015 uføre, skal en jobbe så mye en Vil og klarer og enda ikke miste uføretrygda? Blir det som aap da? Om du tjener og jobber mer pr mldkort, får du ikke aap for perioden? Hørtes godt ut til å være sant. Det er jo bra for de som kan jobbe i noen perioder og det skjærer seg i andre perioder! Om det så er slikt, hvorfor er mange så skeptiske til de nye reglene?

Anonymous poster hash: 7cde9...796

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange tråder skal opprettes på dette temaet i dag?

Anonymous poster hash: adbaa...d13

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ingenting! Med de nye reglene i 2015 uføre, skal en jobbe så mye en Vil og klarer og enda ikke miste uføretrygda? Blir det som aap da? Om du tjener og jobber mer pr mldkort, får du ikke aap for perioden? Hørtes godt ut til å være sant. Det er jo bra for de som kan jobbe i noen perioder og det skjærer seg i andre perioder! Om det så er slikt, hvorfor er mange så skeptiske til de nye reglene?

Det samme lurer jeg på. Men de som er skeptiske finner du antagelig ikke på KG for de er ute å prøver å jobbe litt.

Personlig synes jeg de nye reglene er utelukkende positive!

Anonymous poster hash: c85d6...873

• Liker 1
Skrevet

Hvor mange tråder skal opprettes på dette temaet i dag?

Anonymous poster hash: adbaa...d13

Dette er et diskusjonsforum. Når man vil diskutere ulike aspekter av noe som gjelder mange er det vel naturlig at det oppstår flere tråder. Denne er forøvrig helt ulik andre, for denne er jo positivt ladet.

Og... det er lov å IKKE gå inn på tråder som ikke intresserer deg vet du....

• Liker 2
Skrevet

De kan da tjene masse? Sikkert 300 og 400k i året. Om noen er dem har skikkelig god jobb...

• Liker 2
Skrevet

De kan da tjene masse? Sikkert 300 og 400k i året. Om noen er dem har skikkelig god jobb...

Skrevet

??

• Liker 1
Skrevet

En som er 100% uføre kan ligge på nesten 400.000kr i året. Og det er kjempe bra.. Du må selvfølgelig jobbe for denne summen men du får også mer enn visst du ikke skulle vært uføre.

Anonymous poster hash: f651c...457
Skrevet

En som er 100% uføre kan ligge på nesten 400.000kr i året. Og det er kjempe bra.. Du må selvfølgelig jobbe for denne summen men du får også mer enn visst du ikke skulle vært uføre.

Hva er det du snakker om ? Maks utbetaling av uføretrygd eller? Her skriver du jo i koder uten å forklare hva du snakker om.

• Liker 2
Skrevet

Hva er det du snakker om ? Maks utbetaling av uføretrygd eller? Her skriver du jo i koder uten å forklare hva du snakker om.

IQn på topp.

• Liker 2
Skrevet

Kan dem virkelig tjene seg opp så mye?

Skrevet

Det samme lurer jeg på. Men de som er skeptiske finner du antagelig ikke på KG for de er ute å prøver å jobbe litt.

Personlig synes jeg de nye reglene er utelukkende positive!

Fordi de som ikke lurer NAV ikke kan jobbe og ender opp med mindre.

Anonymous poster hash: 459ab...6cf

• Liker 2
Skrevet

Fordi de som ikke lurer NAV ikke kan jobbe og ender opp med mindre.

HerreGud!! Om uføre folka jobber blir de hetsa og tatt for bedragere, om dem ikke jobber er dem late og snyltere!! Dere som kommenterer er fordomsfulle idioter... Måtte dere alle ende opp som uføre for å smake hvor ille og vondt det er og høre dere prate om dem slik!!

• Liker 12
Skrevet

HerreGud!! Om uføre folka jobber blir de hetsa og tatt for bedragere, om dem ikke jobber er dem late og snyltere!! Dere som kommenterer er fordomsfulle idioter... Måtte dere alle ende opp som uføre for å smake hvor ille og vondt det er og høre dere prate om dem slik!!

Du må lese kommentaren min en gang til. Jeg skrev at dere på uføretrygd som kan jobbe, aldri skulle hatt uføretrygd. Dere er ikke syke :)

• Liker 3
Skrevet

De kan tjene inntil 60k, så får de avkortning i trygd.

Anonymous poster hash: f3806...8c9

• Liker 2
Skrevet

De kan tjene inntil 60k, så får de avkortning i trygd.

Anonymous poster hash: f3806...8c9

Hva vil det si avkorting? At de ikke får penger denne perioden de har jobbet eller redusering i uføre i prosent? Uansett blir den jo ikke tatt bort, så de ligger bedre an.. Eller?

Skrevet

Du må lese kommentaren min en gang til. Jeg skrev at dere på uføretrygd som kan jobbe, aldri skulle hatt uføretrygd. Dere er ikke syke :)

Dere? er ikke UF.. Men er medmenneske, og synes ikke det er greit å rakke ned på andre!!

Du er sjuk!

• Liker 5
Skrevet

Dere? er ikke UF.. Men er medmenneske, og synes ikke det er greit å rakke ned på andre!!

Du er sjuk!

Ja, du har rett, jeg er syk. Jeg rakker ikke ned på andre, du leser ikke hva jeg skriver. Kan man jobbe, trenger man ikke uføretrygd.

• Liker 1
Skrevet

Ja, du har rett, jeg er syk. Jeg rakker ikke ned på andre, du leser ikke hva jeg skriver. Kan man jobbe, trenger man ikke uføretrygd.

Mange jobber og er uføre!! Bare de jobber ikke 100%

• Liker 4
Skrevet

ufør og jobbe så mye en vil? Da er det vel ingen grunn til å være ufør

Anonymous poster hash: 6fb83...3f9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...