Gå til innhold

Hvor mange her inne har operert bort blindtarmen?

AnonymBruker

8 stemmer

1. 1. Har du operert bort blindtarmen?

• Ja
      6
    • Nei
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nope ;) vi er nok en del stykker..... selv søskenflokken hvor jeg kommer fra(4 stykker) er vi 3 som har hatt blindtarmbetennelse og måtte fjerne blindtarmen. Det sies at dette normalt er en sykdom som er vanlig blant unge, men jeg fjernet den noen måneder etter at jeg fylte 48 år :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Bare lurer på om jeg er den eneste.

Anonymous poster hash: ab358...9aa

Unnskyld at jeg spør, men hvordan kan du tro at du er den eneste av flere tusen KG-medlemmer som har fjernet blindtarmen? Jeg har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg spør, men hvordan kan du tro at du er den eneste av flere tusen KG-medlemmer som har fjernet blindtarmen? Jeg har gjort det.

Fordi jeg hadde inntrykk av at det ikke er så vanlig. :sjenert:

Anonymous poster hash: ab358...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, fikk blindtarmbetennelse da jeg var 11 år, så har fjernet den.

Blindtarmbetennelse/fjerning av blindtarm er veldig vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid lurt på hvor vondt det er å fjerne blindtarmen? Altså ikke selve operasjonen, men tiden før? Hvilke symptomer merker man osv? Har noen venninner som har fjernet blindtarmen. Den ene fikk akutte smerter og måtte kjøres rett på sykehus, mens den andre hadde ikke merket så store smerter, men heller over lengre tid.

Har vært flere ganger hypokonderen i meg har tenkt "jadda, nå ryker blindtarmen min" bare fordi jeg har hatt litt magevondt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, men ikke pga betennelse. Ble operert for tarmslyng og da tok de den med i samme slengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...