ol93 Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Noen som har prøvd dette? Lurer på hvordan det funker, om det funker og om det kan gjøres overalt på kroppen. Ser at man kan kjøpe en på Elkjøp til 1295 akk nå, så vurderer å kjøpe meg den.
Cecce Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Den har jeg nettopp kjøpt selv og prøvd en gang nå Var ikke vondt i det hele tatt, jeg brukte nivå 5 på hele kroppen (sterkeste og mest effektive). Enkel å bruke synes jeg. Merker ikke så stor forskjell etter bare en gang, men synes noen av hårene kommer saktere tilbake allerede i tillegg til at noen få har løsnet og bare falt ut...så jeg har troen Kan forresten brukes overalt på kroppen ja- armer, ben, intim, ansikt...you name it
ol93 Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2014 Den har jeg nettopp kjøpt selv og prøvd en gang nå Var ikke vondt i det hele tatt, jeg brukte nivå 5 på hele kroppen (sterkeste og mest effektive). Enkel å bruke synes jeg. Merker ikke så stor forskjell etter bare en gang, men synes noen av hårene kommer saktere tilbake allerede i tillegg til at noen få har løsnet og bare falt ut...så jeg har troen Kan forresten brukes overalt på kroppen ja- armer, ben, intim, ansikt...you name it ok, sikkert litt teit spørsmål.. men barberer du deg før behandlingen, eller bare tar du behandligen på hårene?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Du må barbere deg før behandlingen. Hjemmeapparater med IPL fjerner ikke hårene varig, de legger hårene i hvilefase (selv om det er rapportert at folk opplever mindre behåring). Skal du ha skikkelig resultat må du gå til en klinikk som har diodelaser - med priser deretter. Anonymous poster hash: dfe19...6a8
Cecce Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 ok, sikkert litt teit spørsmål.. men barberer du deg før behandlingen, eller bare tar du behandligen på hårene? Finnes ikke teite spørsmål, bare teite svar Man må barbere seg først ja, være nybarbert og ha ren hud. For lyset følger håret som er kuttet av fra rett under huden og ned i hårsekken. Det står godt forklart hvordan man skal gjøre det i bruksanvisningen De første 4 gangene gjør man det hver 14 dag, deretter en gang i mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå