AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 vi skal ha dåp og bryllup samtidig. hovedfokus på dåp, og bare nærmeste familie kommer. hva skriver jeg i invitasjon? De vet allerede at de skal i dåp,men ikke at det blir bryllup også. det skal de altså få vite i iinvitasjonen. men det har stoppet litt opp for meg på hvordan jeg skal formulere det. det er dåp først i vanlig gudstjeneste, og så en enkel vielse etterpå, før det blir koldtbord og kaker utover ettermiddagen. kan jeg skrive noe som: dere er hjertelig velkomne til xxs dåp søndag xx kl 11 i xx kirke. etter gudstjenesten vil det bli vielse (det er her det stopper opp!) etter vielsen vil det bli selskap i xx. Anonymous poster hash: e1855...47a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 "Dere er hjertelig velkomne til blablas dåp søndag den blabla kl blabla i blabla kirke. Etter gudstjenesten klinker vi like gjerne til med vielse. Etter kirken feirer vi i blabla lokaler. Håper vi sees" Anonymous poster hash: 8b985...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå