AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Hei. Noen her som har sett filmen Gone Girl? Den går på kino nå, lurte på om den var verdt å få med seg? Anonymous poster hash: 12280...cca
Gjest Fayme Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har ikke sett den, men hørte fra to forskjellige at filmen var veldig bra og de har begge anbefalt den til meg
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Den har fått strålende anmeldelser: http://www.rottentomatoes.com/m/gone_girl/?search=gone%20g Anonymous poster hash: b34b6...a6d
Sally-Go-Round Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har sett den, og jeg kan si at det er den beste filmen jeg har sett i hele år Anbefales på det sterkeste! Jeg var ilag med to andre, og de andre var også veldig fornøyd. 1
Miss_Sunshine* Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 En av de beste filmene jeg har sett i år! Jeg og venninna mi var litt bekymret for at den skulle bli langdrøy mot slutten, men de to og en halv timene bare fløy avgårde. Anbefales virkelig!
Maximillian Cohen Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 Er den skummel? Det kommer jo an på hva som skremmer deg, men jeg tror de fleste vil være enig i at den ikke er særlig skummel.
Miss_Sunshine* Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Er den skummel? Jeg synes den er mer sitte-på-kanten-av-stolen-spennende enn skummel (og jeg vil betegne meg selv som rimelig lettskremt ). Kommer vel an på hvor skvetten du er ;-)
Gjest daisydaisy Skrevet 8. oktober 2014 #10 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Det kommer jo an på hva som skremmer deg, men jeg tror de fleste vil være enig i at den ikke er særlig skummel. Jeg synes den er mer sitte-på-kanten-av-stolen-spennende enn skummel (og jeg vil betegne meg selv som rimelig lettskremt ). Kommer vel an på hvor skvetten du er ;-) Er skvetten ja, og er ikke glad i skrekkfilmer, men blir også veldig skremt/redd når folk i filmen blir tilnærmet psykotiske. Derfor jeg lurer. Endret 8. oktober 2014 av daisydaisy
Maximillian Cohen Skrevet 8. oktober 2014 #11 Skrevet 8. oktober 2014 Du får ta med noen som kan passe på deg, for det blir noe psykotisk. Det er uansett mer snakk om spenning enn skrekk.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #12 Skrevet 8. oktober 2014 Gleder meg til å se den!! Men tror jeg venter til den kommer ut så jeg kan se den hjemme.. Anonymous poster hash: fa16b...15a
Britt Banditt Skrevet 8. oktober 2014 #13 Skrevet 8. oktober 2014 Har lest boka, så gleder meg til å se filmen
Aliqua Skrevet 8. oktober 2014 #14 Skrevet 8. oktober 2014 Likte boka veldig godt. Gleder meg til å se hvordan filmen er!
vogue90 Skrevet 11. oktober 2014 #15 Skrevet 11. oktober 2014 Har lest boken (elsket den) og så filmen i går. Filmen svarte absolutt til forventningene. Utrolig fin, morsom og spennende:)
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #16 Skrevet 11. oktober 2014 Kom akkuratt hjem etter og ha sett filmen, har sansen for thrillere og sånt, MEN selve handlingen i denne filmen skremte meg, den var grådig godt laget. Anonymous poster hash: e2f38...249
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #17 Skrevet 15. oktober 2014 Dere som har både lest boken og sett filmen, hva er best? Så akkurat filmen og fikk lyst til å lese boken for å gå mer i dybden. Anonymous poster hash: 25376...376
Gjest tuppesjura Skrevet 15. oktober 2014 #18 Skrevet 15. oktober 2014 Har lest boka, og den var bra! Gidder ikke se filmen siden jeg vet hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #19 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg synes filmen var helt grei. Alt for mye prating og lite action. Har sett andre thrillere som er bedre Anonymous poster hash: eeee7...026
Gjest Citronella Skrevet 15. oktober 2014 #20 Skrevet 15. oktober 2014 Har lest boka, og den var bra! Gidder ikke se filmen siden jeg vet hva som skjer. Selv ser jeg ikke filmer basert på bøker fordi jeg vet hva som skjer. Jeg leser heller ikke bøker/ser film fordi noen har fortalt meg "hva som skjer". Film fremstiller ofte manus på en annen måte, og som sagt så kan jeg få en annen opplevelse. Det viktigste i en film eller roman for meg er "ikke hva som skjer", men opplevelsen og dybdeanalyser av aktørene. Og i film, det rent filmatiske. Jeg skal se filmen. Romanen var genial. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå