AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 hei lurer på om noen har råd. i natt fikk jeg plutselige magesmerter på høyre siden av magen, midt i mellom navlen og siden, på en måte. det kjennes ut som at det stikker/river hard nok til at jeg skvetter, men det er også veldig variabelt. kjente det ca 4-5 ganger etter hverandre, og etter det er det bare en gang innimellom. tenker jo med en gang blindtarmen men da hadde det vel vært konstant, samt med andre symptomer? noen som vet bedre enn meg? takk på forhånd for svar!Anonymous poster hash: 57acd...22c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 blindtarmen var det første jeg tenkte på men følger det ikke vanligvis med flere symptomer enn kun magesmerter? tsAnonymous poster hash: 57acd...22c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Ring legevakta. Hvis det er blindtarmbetenelse bør du opereres før den sprekker. Dersom symptomene dine helt sikkert ikke er blindtarmbetenelse vet de på legevakta det, for det er en vanlig sykdom. Dersom de ikke er sikre på om det er blindtarmen kan heller ikke oss legfolk på KG være sikre, så da får du ikke gode råd her. Anonymous poster hash: cad94...c12
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 har jo mensen nå og ganske kraftige menssmerter, men aldri kjent en sånn skarp smerte der før. tenker at jeg får heller se det litt an, og om det ikke blir bedre ila kvelden eller noe så tar jeg kontakt med legevakten Anonymous poster hash: 57acd...22c
Gypsy22 Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Gallesten? Jeg har hatt det, fikk smerter på høyre Side. Noen ganger sprer det seg bak til ryggen. Smertene er intense Ultralyd kan påvise dette kan være blindtarm også...
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 https://sml.snl.no/blindtarmbetennelse Anonymous poster hash: 34949...69f
Gjest constance90 Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 har jo mensen nå og ganske kraftige menssmerter, men aldri kjent en sånn skarp smerte der før. tenker at jeg får heller se det litt an, og om det ikke blir bedre ila kvelden eller noe så tar jeg kontakt med legevakten Anonymous poster hash: 57acd...22c Jeg får også slike akutte "krampetrekninger" på høyre siden. Jeg tror det kun er musklene som tuller, men det er vanvittig ubehagelig når det pågår. Siden du har mensen så kan det være at du får slike kramper så hadde det vært meg så hadde jeg ikke tenkt noe mer over det. MEN, får du feber, mer verk i siden osv så bør du ringe legevakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå