Gå til innhold

14 august 04 bruder!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi bare 1 mnd igjen!!!

Hadde utdrikningslag på lørdag,er ennå ikke helt i form :roll:

Skal skrive referat senere.

Tenk,bare 1 mnd......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg og jeg skal gifte oss på samme dag, så i dag morges sendte jeg henne en sms og sa at nå er det kun en måned igjen. Tiden virkelig flyr...

Skrevet

Ja, de siste to månedene har gått spesielt fort!!! Og vi har så mye igjen å ordne...men nå får vi gjort endel i løpet av denne uken. Kake, meny, vin og frisør/sminkør ordner vi på fredag. Bryllupsreisen ordnet vi på mandag. Bryllupsnatt må ordnes imorgen. Så det går unna, heldigvis. Og underskjørtet er på vei i posten slik at jeg kan begynne med justeringen av kjolen om en ukes tid...

Selvom jeg har gått litt lei til tider, av alt som heter noe på bryllup- eller brud-, så begynner det å bli mer og mer virkelig nå. Merker at jeg begynner å bli spent, men jeg er også veldig fornøyd med valgene våre, og føler at dagen blir veldig "oss". Så det er beroligende. Lykke til med de siste forberedelsene! :danse:

Skrevet

Ja, det er heilt merkeleg! :o

No kan vi ikkje telle månadar lenger, no er det veker og dagar! Får litt hetta eg, tenker av og til at eg kunne ønske vi skulle ha eit mindre bryllaup. Men no blir det som det blir. Dermed basta :wink:

Skrevet

Utrolig hvor fort tiden går! Det føles som om det bare er noen uker siden vi bestemte oss for dato og ikke 8 måneder!!

29 dager igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...