Gå til innhold

Noen som har foreldre som ikke liker partneren - uansett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hvem jeg tar med hjem til foreldrene mine finner de noe å pirke på.. Finner det skikkelig sårende at de hverken er interessert i å bli kjent (utover tomprat), se deres positive kvaliteter og hvor snille de er i meg.. Alt de ser på er hva som er feil, uansett hvor mange gode kvaliteter de også har... Føler de aldri blir fornøyd med noen til "lille jenta si".

Er det noen andre med lignende erfaringer? Hvordan har dere valgt å takle det?

Anonymous poster hash: d120a...30a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt, slutt å ta de med hjem. Nå går jeg ut ifra at du ikke tar med menn hjem som ser ut som om de har et fullt rulleblad.

Skrevet

Enkelt, slutt å ta de med hjem. Nå går jeg ut ifra at du ikke tar med menn hjem som ser ut som om de har et fullt rulleblad.

Føler jo jeg må introdusere de for familien min før eller siden. Kommentarer som har kommet er "jobber han i xx bransje? den kommer til å dø ut. Teit yrke" "Han ser jo litt sløv ut da" "Du trenger en høy og mørk mann, 'Nuttery, ikke en sånn liten en som det der" "Søkte ham opp på skattelistene, tror du bør sikte høyere enn det der".....

Føler jeg aldri "vinner". Alt er feil. En gang var alt "perfekt", så kom kommentaren at "han kunne jo kanskje vært litt mer aktiv i frivillige organisasjoner, da.. De som ikke er det har en tendens til å være egoistiske".

Føler jeg går og går og kommer aldri frem.

Anonymous poster hash: d120a...30a

Skrevet

Ok men da slutter du å ta de med hjem. Du vil aldri få dine foreldres godkjennelse uansett.

Skrevet

For noen grådige foreldre du har, TS.

Det er tydelig at penger er alt som betyr noe for dem.

Anonymous poster hash: 6968b...567

• Liker 1
Skrevet

Svigerforeldrene mine er sånn, ingen er gode nok for deres sønn. Vi har 'løs det' ved å besøke de sjeldent ;)

Anonymous poster hash: 32fc5...9c0

• Liker 1
Skrevet

Si ifra da kvinnfolk. De kritiserer ikke bare din "nåværende sengepartner", de kritiserer faktisk din kjæreste, men også dine valg!

Det de sier er ikke bare "ingen er bra nok for våres prinsesse" men de sier også "hun lille prinsessen kan umulig ha tatt et godt valg selv?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...