Gå til innhold

Kampen mot kiloene (med PSMF) - noen som blir med?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!

Jeg fikk på meg vel mange kilo ved forrige graviditet, og nå når jeg er ferdig med å amme er det på tide å ta fatt på disse kiloene.

Jeg starter på 77 kilo, og ønsker å komme meg ned på mellom 55 og 60, som er det jeg "pleide" å veie før jeg fikk barn.

Første delmål er å komme under 70.

Jeg er ved godt mot og har sett frem til dette lenge, nå er det bare å gi gass :)

Jeg har første dag på PSMF-dietten i dag, og skal kjøre den noen uker fremover, som en kickstart på vektnedgangen.

Gi lyd om du også skal sloss unna noen kilo, enten med PSMF eller på en annen måte. Så kan vi kanskje heie på hverandre, gi oppdatering på hvordan det går (både når det går bra og evt. når det kommer noen smeller), ha veie-updates på mandager osv.

Let's do it! :)

Hvis noen vil lese mer om dietten jeg går på, kan man lese om den her:

Endret av Lolorama
Videoannonse
Annonse
Gjest multibox
Skrevet

Om du ikke har gått på diett i det hele tatt tidligere, og brått bestemte deg for at du skal ned i vekt vil jeg heller anbefale deg å legge om på kostholdet ditt først.

PSMF er en supereffektiv måte å gå ned i vekt på, men problemet for mange er at de leser hvor effektiv den er uten å helt vite hva de går til, og så faller de av eller tar for mange cheat meals som igjen gjør at dietten mister sin effekt.

Men hvis du er sikker på at du klarer å holde det gående så kudos! Anbefaler deg å droppe oppkarbingsdagene, de første ukene. Og det viktigste med psmf er ukene etter dietten, hold deg på matta og fortsett i kcal-underskudd, så skal du se fettet smelter :)

Skrevet

Om du ikke har gått på diett i det hele tatt tidligere, og brått bestemte deg for at du skal ned i vekt vil jeg heller anbefale deg å legge om på kostholdet ditt først.

PSMF er en supereffektiv måte å gå ned i vekt på, men problemet for mange er at de leser hvor effektiv den er uten å helt vite hva de går til, og så faller de av eller tar for mange cheat meals som igjen gjør at dietten mister sin effekt.

Men hvis du er sikker på at du klarer å holde det gående så kudos! Anbefaler deg å droppe oppkarbingsdagene, de første ukene. Og det viktigste med psmf er ukene etter dietten, hold deg på matta og fortsett i kcal-underskudd, så skal du se fettet smelter :)

Takk for en liten heads up :)

Jeg satser hardt og går for PSMF, og er klar over at det nok er beinhardt noen uker. Men jeg pleier å fullføre det jeg begynner på, og disiplinen er det sånn sett ikke noe i veien med (noe man jo kunne tro når man presterer å ha 20 kilo for mye etter fødsler....). Jeg har lest og forberedt dette en god stund allerede, har lagt opp mange klare måltider som er fryst ned etc.

Men helt enig med deg, det varer kun når man har en livsstil som legger opp til det. I'm on my way ;)

Jeg er klar for et lite helvete, jeg. Bring it on!

Gjest constance90
Skrevet

Jeg prøvde før sommeren men gav opp da jeg fikk så vondt i hodet og var svimmel. Så det var dårlig kombo under eksamensperioden. Men er gjerne med en gang til! Får begynne på mandag når jeg får lønn :P

Skrevet

PSMF + eksamen = dårlig kombinasjon!

Man må gå i gang når livet tillater det, spør du meg! :)

Skrevet

Jeg blir med! Skal ned 14-16 kg. Klarer ikke dietter, så sunn mat og endel trening. Lagt på meg fordi jeg har "småspist".

Veier 66 kg og er 160 høy.

Første del mål er 60 kg!

Anonymous poster hash: 75ce0...eae

Skrevet

Hvor mye kalorier spiser man på psmf? Og hvordan gjør man det når dietten er "ferdig"? Øker kaloriene gradvis?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...