Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er en jente på 24 som har vært arbeidsløs siden mai. Har prøvd og søke hjelp fra nav siden da, men de har vært meget vanskelig med meg.

Har levd på typen, skattepenger/ferie penger i siste 5 måneder. Har prøvd og søke dagpenger, men min tidligere arbeidsgiver er ikke i landet og han har ikke muligheten til og bekrefte mine arbeidstimer. Har også prøvd å få tak i nesteleder, men det lar seg ikke gjøre heler av mange rare grunner.

Så da kan jeg IKKE søke hjelp hos nav på grunn av dette. Så jeg prøvde sosialhjelp da, det var heler ikke mulig siden jeg hadde krav på dagpenger ..

Spørsmålet mitt er da: Kan jeg ta opp et lån hos nav eller sende klage på dette. Har aldri søkt nav- hjelp å sitter hjemme på ræva er heler ikke min drøm :( Men jeg har behov for økonomistøtte. Noe forslag på hva jeg kan gjøre?

PS

Skal på prøvejobb denne uka:) (Takk og lov)

Anonymous poster hash: 0dab9...aa9

Anonymous poster hash: 0dab9...aa9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke dokumentasjon på tidligere inntekt i form av lønnsslipp, lønns og trekkoppgaver eller ligningen fra i fjor? Og en oppsigelse fra forrige arbeidsgiver?

Skrevet

Jeg har dokumentasjon på alt dette. Har levert dette inn til de.

Men de må vist ha underskrift på arbeidstimene mine :O

Skrevet

Kan du ikke kontakte en kollega som kan godkjenne timene dine frem til sjefen kommer på jobb?

Anonymous poster hash: 19b43...18e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...