AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 min lokale Kiwi-butikk er så dårlig, de har dårlig utvalg, mangler flere basisvarer, er stadig vekk utsolgt, og er rotete og uoversiktlig. Noen der ute som har sendt klaget på deres lokalbutikk? Vurderer å klage til Kiwi sentralt Anonymous poster hash: bc8d5...cb2
umwar Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Klag til daglig leder, butikksjef. Vil anta de setter pris på tilbakemelding fra kundene. 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 det er kun ungdommer som jobber der, antar at det finnes en daglig leder som ikke jobber der selv Anonymous poster hash: bc8d5...cb2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 det er kun ungdommer som jobber der, antar at det finnes en daglig leder som ikke jobber der selv Anonymous poster hash: bc8d5...cb2 beklager. Selvfølgelig jobber det en daglig leder(butikksjef) der hver eneste dag. Men du ser han/henne bare ikke. Han/hun sitter ikke i kassen 24/7, men har andre arbeidsoppgaver. Anonymous poster hash: 2f580...8eb 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Kiwi drives vel som franchise? overhørt en samtale mellom de ansatte, hvor de sa at de ikke hadde daglig leder på jobb/ at hun/han aldri var tilstede Anonymous poster hash: bc8d5...cb2
umwar Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Kiwi drives vel som franchise? overhørt en samtale mellom de ansatte, hvor de sa at de ikke hadde daglig leder på jobb/ at hun/han aldri var tilstede Anonymous poster hash: bc8d5...cb2 De har en daglig leder. Ingen butikker drives uten en sjef. Det er jo tullete butikk. Ta kontakt med de ansatte og spør. Eventuelt søk opp butikken og finn navnet på leder. Å gå til hovedstyret i Kiwi er jo unødvendig. De får nok veldig mange henvendelser og tviler du får noe godt svar kjapt derfra.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Det går fint an å klage på nett. Da jeg jobbet på Kiwi sjekket vi hver dag skjermen på bakrommet, for å lese klager og ros fra kundene på VÅR butikk. Tror faktisk alle Kiwibutikker må ha det. Det er den skjermen man logger seg på når man kommer på jobb. Butikken jeg jobbet på lå på 1 plass i distriktet, og sjeldent klager. Men fikk vi noen klager, jobbet vi med det tvert. Sjefen var veldig opptatt av at vi skulle ta til oss klagene (slik som han) og stadig jobbe effektivt for å forbedre oss alle mann. Vi hadde også det helt fantastisk sosialt og vi kom godt overens. Sjefen var veldig flink da han ansatte, og vi alle har humor, god tålmodighet og godt humør. Flyttet og jobbet på Kiwi ved siden av studiene, altså en annen Kiwibutikk. Miljøet var ræva, sjefen var frekk og de ansatte hatet hverandre. Dårlig samarbeid og late kollegaer. Vil tro på din Kiwibutikk er det dårlig miljø, en dårlig sjef og rett og slett null kontroll. Gå inn på Kiwi.no og skriv en klage. Søk opp riktig butikk. Anonymous poster hash: a8ea2...013
Gjest alegria Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 beklager. Selvfølgelig jobber det en daglig leder(butikksjef) der hver eneste dag. Men du ser han/henne bare ikke. Han/hun sitter ikke i kassen 24/7, men har andre arbeidsoppgaver. Anonymous poster hash: 2f580...8eb Jobber i skobutikk, vi har ingen daglig leder eller butikksjef. Så er ikke gitt at alle har det. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Jobber i skobutikk, vi har ingen daglig leder eller butikksjef. Så er ikke gitt at alle har det. Hvordan i alle dager får dere kabalen til å gå opp da med tanke på vaktlister, delegering og så videre?
Gjest alegria Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Hvordan i alle dager får dere kabalen til å gå opp da med tanke på vaktlister, delegering og så videre? Sjefen min (som eier butikken) lager vaktlisten, vanlig heltid som tar seg av det meste av de daglige tingene (men hun er inne butikksjef). Trenger vi bytte vakter må vi ordne det selv. For å si det sånn, det er slitsomt å ikke ha en daglig leder men det er ikke jeg som bestemmer dette (desverre) men en litt ustabil sjef.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 Sjefen min (som eier butikken) lager vaktlisten, vanlig heltid som tar seg av det meste av de daglige tingene (men hun er inne butikksjef). Trenger vi bytte vakter må vi ordne det selv. For å si det sånn, det er slitsomt å ikke ha en daglig leder men det er ikke jeg som bestemmer dette (desverre) men en litt ustabil sjef. Ok. Bra dere har en som er sjef i alle fall. Man kan jo heller aldri velge sin egen sjef, da er det bare å prøve å gjøre det beste ut av situasjonen.
Gjest alegria Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Ok. Bra dere har en som er sjef i alle fall. Man kan jo heller aldri velge sin egen sjef, da er det bare å prøve å gjøre det beste ut av situasjonen. Ser jeg formulerte meg feil. Har en sjef som eier butikken og lager alle vaktlister. I tillegg har vi en heltidsansatt som tar seg av alt det overfladiske i butikken, men hun er ikke butikksjef. Sjefen min (som eier butikken) er aldri tilstede. Så vi må gjøre alt selv, som en butikksjef burde gjort. Men hehe du har sant, man kan desverre ikke det kanskje like greit sjefen aldri er der
Gjest Evelynita Skrevet 6. oktober 2014 #13 Skrevet 6. oktober 2014 Min lokale kiwi butikk er også kjempedårlig. Skal jeg handle inn for et par dager, har de ALDRI alt jeg skal ha. Og det er basisvarer. Er så møkklei den butikken. Dessverre er den en 4min gåtur unna, og jeg må kjøre hvis jeg skal til en annen. Sukk.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. oktober 2014 #14 Skrevet 6. oktober 2014 Ser jeg formulerte meg feil. Har en sjef som eier butikken og lager alle vaktlister. I tillegg har vi en heltidsansatt som tar seg av alt det overfladiske i butikken, men hun er ikke butikksjef. Sjefen min (som eier butikken) er aldri tilstede. Så vi må gjøre alt selv, som en butikksjef burde gjort. Men hehe du har sant, man kan desverre ikke det kanskje like greit sjefen aldri er der Ok, ja det virker jo litt dritt. :/
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #15 Skrevet 6. oktober 2014 min lokale Kiwi-butikk er så dårlig, de har dårlig utvalg, mangler flere basisvarer, er stadig vekk utsolgt, og er rotete og uoversiktlig. Noen der ute som har sendt klaget på deres lokalbutikk? Vurderer å klage til Kiwi sentralt Anonymous poster hash: bc8d5...cb2 Jobber det tilfeldigvis en italiener der?Anonymous poster hash: b1694...02d
sweg Skrevet 6. oktober 2014 #16 Skrevet 6. oktober 2014 Der jeg jobber har vi heller ingenting! Er ikke en Kiwi da, men som oftest er franchisebutikker kjempeslappe og sjefen min driter i klagene til kunder og klagene fra oss som jobber der. Heldigvis er vi som jobber der et godt team og prøver så godt vi kan til å få det til å gå rundt, men enkelte oppgaver er det kun sjefen som kan gjøre, og han gjør ingenting bortsett fra å kjefte og spise godteri...
Aule Skrevet 7. oktober 2014 #17 Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Der jeg jobber har vi heller ingenting! Er ikke en Kiwi da, men som oftest er franchisebutikker kjempeslappe og sjefen min driter i klagene til kunder og klagene fra oss som jobber der. Dette varierer veldig fra person til person. Noen franchisetakere er slappe, men dette får ofte konsekvenser ved at de ikke får fornyet kontrakter. De fleste franchisetakere er mer nøye med butikken fordi det har en mer direkte konsekvens på lommeboka. Kiwi-butikker flest er ikke franchise. De har en ansatt butikksjef som går på fastlønn og bonus ved oppnådde mål. Jeg kjenner også til flere småshabby Kiwi-butikker i regionen for så vidt. Skal man klage er det bare å sende en mail til kjedekontoret. Forresten har jeg lest dette hovedinnlegget her før . så usikker på om det er en reel problemstilling for TS eller om det er en svertekampanje fra en konkurrent,,, Endret 7. oktober 2014 av Aule
Sugerøret Skrevet 7. oktober 2014 #18 Skrevet 7. oktober 2014 Sendte inn en klage på lokale Kiwi butikk.Daglig leder gav jo blaffen i hele butikken. Mange feil og hovedkontoret tok tak. Så kontakt HK Men vær nøyaktig,vedlegg bilder om du har og vær ærlig
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #19 Skrevet 7. oktober 2014 Der jeg jobber har vi heller ingenting! Er ikke en Kiwi da, men som oftest er franchisebutikker kjempeslappe og sjefen min driter i klagene til kunder og klagene fra oss som jobber der. Heldigvis er vi som jobber der et godt team og prøver så godt vi kan til å få det til å gå rundt, men enkelte oppgaver er det kun sjefen som kan gjøre, og han gjør ingenting bortsett fra å kjefte og spise godteri... Som oftest er franchisebutikker bedre fordi det faktisk er eiers egne penger det er snakk om... Anonymous poster hash: 15574...4fe
Gjest Anastasia Skrevet 7. oktober 2014 #20 Skrevet 7. oktober 2014 Har du ikke fått en mail fra Kiwi der de ber deg fylle ut et spørreskjema? Jeg får det fra min lokale Kiwi-butikk, der kan jeg også skrive tilbakemeldinger til butikken om noe kan forbedres. Eller så kan du jo si fra neste gang du er innom, evt sende en mail til Kiwi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå