AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Det er så stor forskjell på vanlig kokosmelk og kokosmelk light. Light-varianten er flytende og dufter deilig kokos. Den vanlige har et tykt fettlag på toppen, og det STINKER råtten kattemat. Nå har jeg prøvd å kjøpe Santa Maria sin, og jeg har prøvd importerte i innvandringsbutikker. Begge lukter grusomt. Er det vanlig? Anonymous poster hash: 6988e...d35
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Har aldri opplevd det med kokosmelk. Og det du kaller "fettlag" er jo selve kokosen og kokosmelk "light" vanner bare ut maten. Anonymous poster hash: 257c7...1ba 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Det er så stor forskjell på vanlig kokosmelk og kokosmelk light. Light-varianten er flytende og dufter deilig kokos. Den vanlige har et tykt fettlag på toppen, og det STINKER råtten kattemat. Nå har jeg prøvd å kjøpe Santa Maria sin, og jeg har prøvd importerte i innvandringsbutikker. Begge lukter grusomt. Er det vanlig? Anonymous poster hash: 6988e...d35 Hva slags type bruker du? Har aldri opplevd det du beskriver. Anonymous poster hash: 875dd...a0b
Adhara Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Har brukt endel kokosmelk og aldri opplevd dette, rare greier. Det skal vel noe til for at kokosmelka blir skjemt også, tror jeg?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Hva slags type bruker du? Har aldri opplevd det du beskriver. Anonymous poster hash: 875dd...a0b Jeg har prøvd den fra Santa Maria, og en importert fra asia et sted. (Kjøpt i utenlandsk butikk). Begge produktene hadde den grusomme lukten. Har brukt endel kokosmelk og aldri opplevd dette, rare greier. Det skal vel noe til for at kokosmelka blir skjemt også, tror jeg? Vet ikke om det bare er jeg som har vært uheldig de gangene jeg ikke velger light-varianten. Men lukta gjør at jeg brekker meg. Anonymous poster hash: 6988e...d35
Nuttery Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Aldri opplevt noe i nærheten, selv ikke når jeg glemte en boks åpnet kokosmelk i kjøleskapet mens jeg var hjemme på sommerferie i 2 mnd...
Gjest Elseby13 Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Er du tilfeldigvis gravid? Da kan mange deilig ting lukte oppkast også....
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Aldri kjent noen spesiell lukt jeg. Anonymous poster hash: bfd61...86f
Gjest Badabing Skrevet 7. oktober 2014 #9 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg synes heller ikke at kokosmelk lukter godt. Ikke før man bruker det i mat, for da dufter det deilig
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 Aldri opplevd at den stinker, og jeg bruker vanlig kokosmelk rett som det er. Og som noen andre her sier, vanner kokosmelk light bare ut maten. Smaken sitter jo i det fettet, varmer du det opp og rører litt blander det seg. Anonymous poster hash: e2834...c04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå