Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye reklame av denne på kg den siste tiden. Har noen prøvd de nye produktene? Synspunkter?

Anonymous poster hash: bac10...174

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter,

Anonymous poster hash: 85185...f1a
Skrevet

Har prøvd Balsamen, og den må være blandt de dårligere jeg har brukt. Måtte pøse på med leave-in etterpå, dessverre. Likte ideen med naturlig og uten masse kjemikalier, men nei...

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Jeg har shampooen, og den er helt grei. Føner ikke håret etter vask, så har ikke merket noe til volumbiten (har naturlig en del volum) men syns den får håret skikkelig rent, og enn så lenge tåler jeg den fortsatt.

Skrevet

Den lukter veldig godt, men syns ikke noe om balsamen. Den er så tyntflytende at den bare rant ut av hendene før jeg fikk fordelt den i håret. Blir ikke gjenkjøp på meg.

Anonymous poster hash: d7c31...574

Skrevet

Den lukter godt da. Det er vel det eneste positive jeg har å si.

Skrevet

Har kjøpt inn noen flasker på intro.-tilbud så jeg håper den fungerer greit for meg, ikke testet enda :P

Jeg har egentlig tjukt hår med volum fra før, men kjøpte fordi jeg sverger til shampo og balsam uten silikon da dette er mye bedre for håret...innholdet virker jo veldig bra da :) Etter at jeg sluttet å bruke produkter med silikon har håret mitt blitt mye sunnere og sterkere forresten, det tok litt tid, men så ble liksom håret vant til det og nå trenger jeg ikke repair-produkter lenger f.eks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...