NonJuan Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Flyr snart i flint.... Her kjører jeg opp på fortauet, går ut av bilen står så å snakker med en Kollega, med motoren i gang, ved siden av bilen. Så ser vi det kommer en bil bak meg, som tar bilde, går ut av bilen og setter BOT på bilen min. Jeg sier "hva i all verden er det du gjør?" Du har parkert på fortauskanten "Jeg står ved siden av bilen min og snakker med en kar, jeg står ikke i veien for noen, dessuten er motoren i gang" Nei nå er du så hissig at nå vil jeg ikke snakke med deg "Hæææææææææææææææææææ? Seriøst? Er det rart jeg blir hissig, kan jeg få navnet ditt?" Nei det kan du ikke, ta det opp med kommunen JEG ER HELT LAMSLÅTT JEG!!! Og han skrev at han hadde stått der i 10 minutter, han sto der i MAX 5 min... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! 500,- ??????
umwar Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Vel, det er strengt tatt ikke lov å parkere/stanse på fortau. Han burde latt deg slippe unna dersom du kjørte bort med en gang 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå