Gå til innhold

Jeg kontaktet eksen, nå angrer jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ekskjæreste som på slutten av forholdet behandlet meg så respektløst at jeg lovte meg selv å aldri snakke med han igjen.

Dette er 3 år siden nå og han kontakter meg stadig for å spørre hvordan det går, hva jeg driver med osv.. Han har aldri bedt om unnskyldning for det han gjorde.

Jeg har vært så stolt over meg selv, det at jeg har greid åkomme meg videre og aldri har sett meg tilbake.

Men.. I går var jeg så deprimert og lei meg. Jeg finner ingen mening med livet mitt, og jeg kom til å tenke på eksen min. Fikk det for meg at grunnen til at han fremdeles kontaktet meg var fordi han savnet meg og angrer på det han gjorde mot meg.

Så jeg sendte han en tekstmelding... Etter 3 år. Spurte han hvordan det gikk med han.

Svaret jeg fikk tilbake var noe ala: "Det går bra, er du hjemme nå? Skal vi pule?"

Jeg svarte ikke, men gråt mye i går. Er jeg virkelig ikke mer verdt? Om han ikke gjorde det tidligere så går han hvertfall nå rundt og tror at det han gjorde mot meg var helt fair og ikke noe han burde angre på.. Alt jeg har gjort for han...

Hvordan skal jeg greie å komme videre etter dette? I 3 år har jeg latt være å svare han, og så skjer dette.. Mistet fullstendig respekten for meg selv

Anonymous poster hash: 5c7b2...168

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn på nytt igjen. Ignorere, ignorere, ignorere.

:hug: You can do it!

Og, begynn å analysere hodet om hva du trenger... Hva som er meningen med livet.... Det er tydeligvis ikke meningen å ha den mannen der i livet ditt... :blomst:

Anonymous poster hash: b433c...b99
Gjest constance90
Skrevet

Han behandlet deg respektløst i forholdet og selv etter 3 år klarer han å uttrykke at du er ikke mer enn et hull han kan stappe pikken i.

Ikke svar han mer

Skrevet

Bare den meldingen i seg selv hadde fått meg til å rygge bakover..

Skrevet

Svar "hva faen er galt med deg egentlig?", så kan du føle deg litt bedre etterpå. Med mindre du virkelig skriv noe i meldingen du sendte som gjorde det naturlig å spørre om dere skulle pule. Så kan du glemme ham etterpå.

Skrevet

Svar "hva faen er galt med deg egentlig?", så kan du føle deg litt bedre etterpå. Med mindre du virkelig skriv noe i meldingen du sendte som gjorde det naturlig å spørre om dere skulle pule. Så kan du glemme ham etterpå.

Svar heller: haha, æsj, nei?!

Kanskje han føler seg like lite verdt... Om ikke annet får han inntrykk av at du gir totalt beng i ham :-)

Anonymous poster hash: 177c7...2d5

• Liker 1
Skrevet

Har en ekskjæreste som på slutten av forholdet behandlet meg så respektløst at jeg lovte meg selv å aldri snakke med han igjen.

Dette er 3 år siden nå og han kontakter meg stadig for å spørre hvordan det går, hva jeg driver med osv.. Han har aldri bedt om unnskyldning for det han gjorde.

Jeg har vært så stolt over meg selv, det at jeg har greid åkomme meg videre og aldri har sett meg tilbake.

Men.. I går var jeg så deprimert og lei meg. Jeg finner ingen mening med livet mitt, og jeg kom til å tenke på eksen min. Fikk det for meg at grunnen til at han fremdeles kontaktet meg var fordi han savnet meg og angrer på det han gjorde mot meg.

Så jeg sendte han en tekstmelding... Etter 3 år. Spurte han hvordan det gikk med han.

Svaret jeg fikk tilbake var noe ala: "Det går bra, er du hjemme nå? Skal vi pule?"

Jeg svarte ikke, men gråt mye i går. Er jeg virkelig ikke mer verdt? Om han ikke gjorde det tidligere så går han hvertfall nå rundt og tror at det han gjorde mot meg var helt fair og ikke noe han burde angre på.. Alt jeg har gjort for han...

Hvordan skal jeg greie å komme videre etter dette? I 3 år har jeg latt være å svare han, og så skjer dette.. Mistet fullstendig respekten for meg selv

Anonymous poster hash: 5c7b2...168

Jeg er enig med guttemann om at du burde svare noe for å føle deg bedre, men jeg ville kanskje skrevet noe ala:

"Du har tydeligvis ikke forandret deg. Bare glem at jeg tok kontakt med deg."

Og forøvrig så forstår jeg veldig godt at du tok kontakt med han! Er man deprimert klarer man ikke tenke klart alltid og har man fått mye oppmerksomhet fra en eks er det lett for å bli litt svak i øyeblikket. Håper du har gode venner å snakke med og kankskje noen bra ting du kan gjøre som får deg til å komme deg opp av dvalen? Trening er min lykkepille når jeg sliter med psyken.. <3

• Liker 1
Gjest Kongsdatteren
Skrevet (endret)

Det at du ikke svarte på den meldingen var jo egentlig like greit. Når ting blir hengende slik i lufta så ender det gjerne med at avsender føler seg rimelig dust...

Endret av Kongsdatteren
  • Liker 1
Skrevet

Det at du ikke svarte på den meldingen var jo egentlig like greit. Når ting blir hengende slik i lufta så ender det gjerne med at avsender føler seg rimelig dust...

Også sant!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...