AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Hei! Jeg har en tann som er skjev og som går hele tiden mot den andre fortannen. Jeg har hatt tannregulering, men dessverre har den gått tilbake. I fjor fikk jeg en skinne som jeg skulle ha på så mye som mulig, men jeg var så uheldig at jeg tråkket på den og vil derfor ikke betale femtusen igjen! Jeg synes jeg har vært nokså uheldig og burde fått på noe som skulle forhindre at den gikk tilbake første gangen med tannregulering. Dette er mange år tilbake så ingen vits i å evt klage nå. Den er ikke mye skjev, men tenker på hva jeg skal gjøre om den blir verre. Det siste jeg ønsker er ny tannregulering. Jeg er student så da sier det seg selv at så veldig mange tusenlapper har jeg ikke råd til. Er det noen tannleger her som har noen råd til hva jeg bør gjøre? Anonymous poster hash: 26a50...cf8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Er ikke tannlege, men synes ikke du har store problemer i forhold til hva mange andre har. Store utgiftene har du heller ikke. 5000,- er ingenting i forhold til hva mange av oss andre må ut til på tennene våre. Anonymous poster hash: 93713...170
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Takk for innspill! Det er jeg fullt klar over og enig i, men spørsmålet her var egentlig om noen visste om noen muligheter når dette ikke dreier seg om en veldig skjev tann. Jeg ønsker å unngå noen form for tannregulering så vil ta tak i det før det evt blir verre og jeg betale mye mer enn femtusen. Anonymous poster hash: 26a50...cf8