Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trenger sårt noen råd. . Er 28 år gammel og har siden jeg kan huske hatt litt små rynker mellom puppene. Men etter jeg fylte 23 har det blitt værre.. begynte med et par linjer som går helt opp til halsen som kom om natten men ble borte utover dagen.. men dette har blitt værre siste par årene, å har nå 5 dyyype rynker som går som en V fra kløften å opp til halsen,samt en del mindre dype og de blir ikke lenger borte utover dagen. .. Dette går på selvtilliten løs siden jeg synes jeg er alt for ung til at det skal være så ille. . Har ikke barn,så har ikke ammet eller noe av betydning for huden i dette området. What to do? ?? Er det flere som har det slik i så ung alder? Takknemlig for alle råd! Alt utenom kosmetiske inngrep. .

Endret av solstråle;)
Skrevet

Er ikke så mye man får gjort da. Skrubb og bruk masse god oppstrammende fuktighetskrem, høy solfaktor på sommeren, ikke ta solarium osv. Prøv å sov på ryggen? Vet ikke noe mer egentlig. Men tviler på at det ser så ille ut som du skal ha det til!

• Liker 1
Skrevet

Slutt å sole deg og begynn med A-vitaminsyrekrem. Md formulations sin body lotion vil også være en god idé.

Skrevet

Sov på ryggen, ikke bruk push-up bh om skviser puppene sammen foran og ta regelmessig peeling hver uke + tilførsel av en god krem med antiage-effekt morgen og kveld.

Gjest Nanne70
Skrevet

Slutt å sole deg og begynn med A-vitaminsyrekrem. Md formulations sin body lotion vil også være en god idé.

Dette! Høres ut som typisk solskade, og da er retinol/A-vitaminsyre noe av det som hjelper best.

Skrevet

Eller dropp de dype utringningene så er det ingen som ser det.

Anonymous poster hash: 8cad9...8b9

Skrevet

Vet hvordan du har det, jeg er 25 og har akkurat det samme. Har aldri sett noen andre på min alder som har antydning til en rynke der engang..

Anonymous poster hash: 26882...be9

Skrevet

Solskader. Det er sånn som skjer når man har vært for mye i solarium og sola. Hvor kjøper man retinol/A-vitaminsyre? Har begynt å få antydning jeg å, men nå er jeg 35 da så er kanskje ikke så unormalt.

Anonymous poster hash: f83f7...754
Skrevet (endret)

Solskader. Det er sånn som skjer når man har vært for mye i solarium og sola. Hvor kjøper man retinol/A-vitaminsyre? Har begynt å få antydning jeg å, men nå er jeg 35 da så er kanskje ikke så unormalt.

Anonymous poster hash: f83f7...754

Resept hos legen. Airol heter kremen. Husk å slutte å sole deg, og bruk solkrem!

Endret av Professor Orm
Skrevet

Er 31 nå og har det. Fikk det for noen år siden... Er nok kombo av soling og tidligere røyking for min del.

Dere som sier a-vitsminsyre: stagnerer det, eller fjerner rynkene?

Anonymous poster hash: 53bc0...16a

Skrevet

Er 31 nå og har det. Fikk det for noen år siden... Er nok kombo av soling og tidligere røyking for min del.

Dere som sier a-vitsminsyre: stagnerer det, eller fjerner rynkene?

Anonymous poster hash: 53bc0...16a

Fjerner. Men du må gå på det lenge. Og slutte å sole deg selvsagt.

Skrevet

Kan man bruke den i ansiktet også? Airol, altså :)

Anonymous poster hash: b51ef...2ac
Skrevet

Jeg har en genial løsning til dere! Gå på ebay og søk etter Decollette pads (fra SilcSkin). Det er silikon pads man har på brystet mens man sover og når man våkner opp så er linjene/rynkene borte! Det er helt insane bra, kunne vært reine tv-Shop reklamen så bra som det virker!!

Anonymous poster hash: 0253a...a0c

Skrevet

Bestemoren min bruker solsikkeolje på hals,bryst og armer, nesten alt av rynker der har forsvunnet etter hun begynte med det. Huden hennes er itillegg myk som en barnerumpe.

Hun hadde snakket med legen sin om det, og han sa at solsikkeolje var det beste tipset han også hadde.

Anonymous poster hash: 55c18...a5f

Skrevet

Kan man bruke den i ansiktet også? Airol, altså :)

Anonymous poster hash: b51ef...2ac

Ja, hvis man bruker solkrem hver dag så..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...