Gå til innhold

Hva er det egentlig kvinner seg etter i en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange tråder her inne hvor kvinner beskriver hva de ønsker i en mann. De fleste kvinnene beskriver kriterier som:

- Råkjekk

- Over gjennomsnittet veltrent

- Velutdannet med god jobb og stor bankkonto

- Skal være både karrierebevisst, huslig pappapermmann, handyman, alfamann,

- Gud i senga

- Ta ansvar for alt i forholdet

etc...

Disse listene kan jo få enhver mann til å steile og lure på om han er dømt til et liv i ensom sølibat hvor et familieliv bare forblir en vag drøm... Er det ikke håp for normalt oppegående menn med normale verdier som tar normalt mye vare på seg selv og omverdenen lenger...? Hva skal til?

Anonymous poster hash: 6ee59...477
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner dømmer seg selv til et ensomt liv i like stor grad, med å inneha fullstendig urealistiske forventninger og krav til menn.

Anonymous poster hash: 8bcea...eec
  • Liker 5
Skrevet

Mannen jeg nå er forelsket i, er ikke spesielt kjekk, men for meg er han det, veier ca 15 kg for mye. Har ikke høyere utdannelse, jobber som bygningsarbeider. Men han er veldig snill, smart, vi kan tulle og le om alt mulig. Vi kan og bare være stille sammen, uten at det blir rart.

Han er min bestevenn, og vet ikke hva jeg føler. Får jeg han, så blir jeg verdens heldigste jente.

Anonymous poster hash: 49aed...850
  • Liker 3
Skrevet

Det er mange tråder her inne hvor kvinner beskriver hva de ønsker i en mann. De fleste kvinnene beskriver kriterier som:

- Råkjekk

- Gud i senga

etc...

Disse listene kan jo få enhver mann til å steile og lure på om han er dømt til et liv i ensom sølibat hvor et familieliv bare forblir en vag drøm... Er det ikke håp for normalt oppegående menn med normale verdier som tar normalt mye vare på seg selv og omverdenen lenger...? Hva skal til?

Det er godt nok. Tror de fleste familiemenn er slik du beskriver.

• Liker 1
Skrevet

Det er godt nok. Tror de fleste familiemenn er slik du beskriver.

Javel? Det virker litt rart sett i lys av de kravene kvinner stiller til menn her inne... Eller er det slik at kvinner generelt føler at de må ta til takke med veldig mye for å finne en mann...? Ikke veldig betryggende det heller...

Skrevet

Alle synes jo mannen de blir forelsket i er kjekk, men venninnene mener kanskje ikke det samme!

For meg vet jeg ikke om en mann er sexy før jeg har blitt kjent med han. Og det er ikke de "kjekkeste" som viser seg å være de mest sexy. Det kommer an på noe jeg ikke kan sette fingern på.

Men for min del kan han ikke være tjukk, selv om det er enda verre med en overtrent fyr som er veldig opptatt av kroppen sin.

Skrevet (endret)

Javel? Det virker litt rart sett i lys av de kravene kvinner stiller til menn her inne... Eller er det slik at kvinner generelt føler at de må ta til takke med veldig mye for å finne en mann...? Ikke veldig betryggende det heller...

Det er vel ikke noe annet enn hva menn vil ha av kvinner: god elsker, god kone, god mor til sine barn, pent utseende, sosial etc. Her inne er det sikkert mange umodne kvinner/unge jenter som har stor skjeft. Da blir det som det blir her inne.

Jeg vil nesten påstå at menn stiller større krav til kvinner. Mange kvinner som ofrer seg for mannen sin. Er hjemmeværende og blir avhengig av mannen økonomisk. Kvinner som legger seg under kniven for å forbli unge slik at mannen ikke skal forlate dem. Kvinner som blir i dårlige forhold på grunn av barna. Kvinner som slanker seg for å være attraktiv for mannen sin.

Endret av himmeloghav
  • Liker 3
Skrevet

Nei, kvinner flest beskriver ikke kravene sine slik, selv ikke på KG.

Som regel sier de en mann de er tiltrukket av, som har utdannelse og jobb og er sosialt oppegående. I en annen tråd hadde en jente skrevet en lang liste, men dette handlet mest om gode egenskaper og verdier, ikke lommebok eller utseende. Vil jeg gjerne ha en link til der flere kvinner gir listen du beskriver som krav.

Om en og annen har mange krav så er heller ikke det en tragedie eller representativt for kvinner flest - en vakker og velutdannet kvinne på 25 KAN jo ha mange krav, lik en mann med valgmuligheter.

Anonymous poster hash: 7b8cb...eb3
  • Liker 2
Skrevet

Det er jo bra at kvinner med slike krav faktisk innrømmer det for da er det lett å luke dem vekk fra lista over potensielle partnere... Veldig få kvinner jeg har møtt i det virkelige liv har stilt slike krav...

Skrevet (endret)

edit: feil tråd

Endret av Dizzypam
Skrevet

Humor, behandler meg med respekt og god i sengen.... er mine "krav" :fnise:

Anonymous poster hash: 941d9...483
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det jeg undrer meg mest over er at kvinner gidder å ha sex med menn. Hvordan kan ikke det alltid føles som et overgrep liksom :klo:

• Liker 2
Gjest Sitrondrops
Skrevet (endret)

Det jeg undrer meg mest over er at kvinner gidder å ha sex med menn. Hvordan kan ikke det alltid føles som et overgrep liksom :klo:

også sier vi takk til deg i denne tråden NEXT! Endret av Sitrondrops
  • Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

også sier vi takk til deg i denne tråden NEXT!

Hvorfor har jeg ikke lov å ha disse tankene?

• Liker 1
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Hvorfor har jeg ikke lov å ha disse tankene?

har svaret ditt noe med det TS spør om å gjøre? At du er en bitterpikk skal vel ikke trenge å gå ut over oss andre?
Gjest brutal_mann
Skrevet

har svaret ditt noe med det TS spør om å gjøre? At du er en bitterpikk skal vel ikke trenge å gå ut over oss andre?

TS lurte på hva kvinner ser etter i menn, jeg fortsatte tankerekken og forankret den i sex. Hvorfor er jeg en bitterpikk bare fordi jeg ikke klarer å forestille meg annet enn at sex med menn må føles som et overgrep for kvinner?

Gjest Sitrondrops
Skrevet

TS lurte på hva kvinner ser etter i menn, jeg fortsatte tankerekken og forankret den i sex. Hvorfor er jeg en bitterpikk bare fordi jeg ikke klarer å forestille meg annet enn at sex med menn må føles som et overgrep for kvinner?

Hva baserer du utsagnet på? Nei det føles ikke som et overgrep å ha sex med en mann, det er jo en ønsket handling.
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva baserer du utsagnet på? Nei det føles ikke som et overgrep å ha sex med en mann, det er jo en ønsket handling.

Jeg baserer det på hvordan det blir når jeg tenker på kvinners opplevelse av å få en ekkel pikk presset inn i kroppen sin. Med en ditto frastøtende mannekropp liggende pustende, pesende og svett oppå seg. En av flere årsaker til at jeg ikke har hatt sex på flere år. Det føles som om en begår en forbrytelse mot henne.

Skrevet

også sier vi takk til deg i denne tråden NEXT!

HAr forresten noen av de to postene dine noe med TS sitt spørsmål å gjøre?

Anonymous poster hash: 93238...4c6

• Liker 2
Skrevet

- Råkjekk

- Gud i senga

etc...

Hvilke tråder er det du har lest? Jeg har ikke lest noen som ligner påd et der overhodet…. :klo:

Anonymous poster hash: ebd14...930

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...