Gjest Iben Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Satt og så på noen gamle fotballvideoer forleden dag, nærmere bestemt gamle videoer av den tsjekkiske legenden Patrik Berger - en flott herremann, som i sine glansdager (20-åra) var kjent for sin imponerende hårmanke bl.a. Så dumpa jeg innom et intervju med ham, og oppdaget at han nå hadde kvittet seg med manken, og gått for en kortere frisyre i stedet. Ble så klart litt skuffa over at han hadde klippet seg, men det slo meg også at dette nok var det mest classy valget for en mann i hans alder (40), og at det sikkert hadde sett litt dumt ut dersom han fortsatt gikk rundt med langt hår den dag i dag. Vel, jeg har også en utrolig flott manke, om jeg så må si det selv. Hårkvaliteten er et av mine absolutt mest positive fysiske atributter. Håret mitt er mørkt og tykt, og jeg har ingen antydninger til hverken måne eller viker. Så min logiske konklusjon er jo - og har alltid vært - at selvsagt må jeg ha langt hår. Ikke nødvendigvis uteligger-langt, men fortsatt langt. Men så er jeg også nå i andre halvdel av 30-åra, og lurer på om det kanskje er på tide å gå for en litt mer A4 frisyre som muligens innbyr til en smule mer respekt for en mann i min alder. Så når mener dere en mann er for gammel til å ha langt hår, dersom hårkvaliteten fortsatt er upåklagelig? Endret 6. oktober 2014 av Iben
Frk.K Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Når de små grå titter frem, med mindre du har planlagt å farge de vekk Eller ja, månen eller vikene
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 Bilde av håret ditt? Anonymous poster hash: b21c5...f13
Gjest Iben Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Når de små grå titter frem, med mindre du har planlagt å farge de vekk Eller ja, månen eller vikene Har ikke fått gråe hår enda heller. En av fordelene ved å være ugift, regner jeg med. Bilde av håret ditt? Anonymous poster hash: b21c5...f13 Drøm videre.
Frk.K Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Har ikke fått gråe hår enda heller. En av fordelene ved å være ugift, regner jeg med. Hey! Jeg er yngre enn deg, ugift og ingen barn, men likevel har jeg funnet ett part små grå! Edit: Selv må det nevnes at jeg også har en flott manke! Men kommer ikke til å kvitte meg med den heller. Endret 6. oktober 2014 av Frk.K
et visningsnavn Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Når skallen titter frem og sier "hei".
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 For å avgjøre dette på en seriøs og diskrèt måte, kan bilde sendes meg på pm. 1
Frk.K Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) For å avgjøre dette på en seriøs og diskrèt måte, kan bilde sendes meg på pm. Neida, han trenger ikke å kvitte seg med den enda, såpass vet jeg! Edit: Altså, fordi han har ikke viker, små grå eller måne. Edit2: Altså, men så kom jeg på at det har litt å si på ansiktsform også. Jeg støtter herved forslaget med å sende meg og Hoppetaujenta et bilde på PM for å vurdere. Endret 6. oktober 2014 av Frk.K 2
Gjest Iben Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 For å avgjøre dette på en seriøs og diskrèt måte, kan bilde sendes meg på pm. Neida, han trenger ikke å kvitte seg med den enda, såpass vet jeg! Edit: Altså, fordi han har ikke viker, små grå eller måne. Edit2: Altså, men så kom jeg på at det har litt å si på ansiktsform også. Jeg støtter herved forslaget med å sende meg og Hoppetaujenta et bilde på PM for å vurdere. Takk for tilbudet, men alt for risikabelt. Hva om vi kjenner hverandre i det virkelige liv? Jeg er tross alt C-kjendis i lokalmiljøet, og skulle det komme ut at jeg henger på KG, har jeg ikke noe annet valg enn å begå seppuku etterpå. 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 ....har jeg ikke noe annet valg enn å begå seppuku etterpå. Det har vi all mulig forståelse for og skulle det bli vanskelig når de siste cm gjenstår, kan De bare henvende Dem til oss som vil by på assistanse i det avgjørende øyeblikk. Her hjelper vi hverandre så langt vi kan. 1
Frk.K Skrevet 6. oktober 2014 #11 Skrevet 6. oktober 2014 Takk for tilbudet, men alt for risikabelt. Hva om vi kjenner hverandre i det virkelige liv? Jeg er tross alt C-kjendis i lokalmiljøet, og skulle det komme ut at jeg henger på KG, har jeg ikke noe annet valg enn å begå seppuku etterpå. Om vi kjenner hverandre i det virkelige liv, så skal jeg love deg at det hadde vært det siste du hadde hørt fra meg Er redd for å bli gjenkjent selv, så det å gnåle om at andre henger her, er ikke rette veien for å holde sin egen identitet skult.
Gjest Iben Skrevet 6. oktober 2014 #12 Skrevet 6. oktober 2014 Det har vi all mulig forståelse for og skulle det bli vanskelig når de siste cm gjenstår, kan De bare henvende Dem til oss som vil by på assistanse i det avgjørende øyeblikk. Her hjelper vi hverandre så langt vi kan. Takk! En liten dytt i ryggen, kanskje? Det er da så alt for vennlig av Dem. Forresten, om det kan være til hjelp, så ligner jeg litt på han her: Hårlengden min akkurat nå er en plass mellom de to, nærmest det siste bildet. Tenkte å ta meg en tur til frisøren i løpet av de neste par dagene, men så er spørsmålet om jeg skal be henne "stusse" eller "gå berserk". Om vi kjenner hverandre i det virkelige liv, så skal jeg love deg at det hadde vært det siste du hadde hørt fra meg Er redd for å bli gjenkjent selv, så det å gnåle om at andre henger her, er ikke rette veien for å holde sin egen identitet skult. Hva er du redd for da? Er jo helt innafor å være kvinne og henge på KG. Å være mann og henge på KG, derimot, og i tillegg skrive om incels og alpha -, beta- , gamma- og kappa-males, er noe som automatisk vil gjøre meg til en potensiell voldtektsmann med mikropenis. Jeg håper du forstår
Frk.K Skrevet 6. oktober 2014 #14 Skrevet 6. oktober 2014 Hva er du redd for da? Er jo helt innafor å være kvinne og henge på KG. Å være mann og henge på KG, derimot, og i tillegg skrive om incels og alpha -, beta- , gamma- og kappa-males, er noe som automatisk vil gjøre meg til en potensiell voldtektsmann med mikropenis. Jeg håper du forstår Vel, fordi jeg kunne kanskje tilbringt tiden min med folk å fe, istedet for å kaste den vekk på "bare" et foum? Og fordi forumer er teite og kleine? Folk har alltid noe vettø! 1
Gjest Iben Skrevet 6. oktober 2014 #15 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Vel, fordi jeg kunne kanskje tilbringt tiden min med folk å fe, istedet for å kaste den vekk på "bare" et foum? Og fordi forumer er teite og kleine? Folk har alltid noe vettø! Det der har jeg aldri helt forstått. Eller...jeg forstår at man lar seg påvirke av det, men jeg forstår ikke de menneskene som faktisk "mener" det. For de menneskene som typisk har et behov for å få fram hvor super-kleint det er med internetfora, er omtrent uten unntak enten intellektuelle snobber som selv liker å henge på internetfora og diskutere, men som allikevel - av ren forfengelighet - har et helt åpenbart behov for å distansere seg fra det, eller så er de mennesker som selv ikke er fremmed for å følge med på ting som Paradise Hotel og Hotel Caesar, og lese Dagbladet og VG, hvilket ihvertfall ikke kan betegnes som "intellektuelt stimulerende" aktiviteter. Men hvis de begynner å snakke om antikkens Hellas, da er det plutselig bare såååå fantastisk at menneskene på den tiden også samlet seg i fora for å utveksle tanker og idéer - som om det kun var smarte ting som ble sagt der på den tiden. Men med en gang det kommer til internetfora, da er det plutselig ikke lenger akseptert av den quasi-intellektuelle snobben, selv om det strengt tatt går ut på akkurat det samme. Nei, heng på KG med hodet høyt hevet, du. P.S. Det er forresten lov å spore av denne tråden. Dette er en kombinert mote- og snikk-snakk-tråd. Endret 6. oktober 2014 av Iben 1
Frk.K Skrevet 6. oktober 2014 #16 Skrevet 6. oktober 2014 Det der har jeg aldri helt forstått. Eller...jeg forstår at man lar seg påvirke av det, men jeg forstår ikke de menneskene som faktisk "mener" det. For de menneskene som typisk har et behov for å få fram hvor super-kleint det er med internetfora, er omtrent uten unntak enten intellektuelle snobber som selv liker å henge på internetfora og diskutere, men som allikevel - av ren forfengelighet - har et helt åpenbart behov for å distansere seg fra det, eller så er de mennesker som selv ikke er fremmed for å følge med på ting som Paradise Hotel og Hotel Caesar, og lese Dagbladet og VG, hvilket ihvertfall ikke kan betegnes som "intellektuelt stimulerende" aktiviteter. Men hvis de begynner å snakke om antikkens Hellas, da er det plutselig bare såååå fantastisk at menneskene på den tiden også samlet seg i fora for å utveksle tanker og idéer - som om det kun var smarte ting som ble sagt der på den tiden. Men med en gang det kommer til internetfora, da er det plutselig ikke lenger akseptert av den quasi-intellektuelle snobben, selv om det strengt tatt går ut på akkurat det samme. Nei, heng på KG med hodet høyt hevet, du. P.S. Det er forresten lov å spore av denne tråden. Dette er en kombinert mote- og snikk-snakk-tråd. Næsj, klarer meg helt fint uten at omverden skal vite at jeg er meg.
Gjest Iben Skrevet 6. oktober 2014 #17 Skrevet 6. oktober 2014 Næsj, klarer meg helt fint uten at omverden skal vite at jeg er meg. Ja, det er nå så. Poenget mitt er bare at det å henge på et forum burde i seg selv ikke være noe å skamme seg over. Men er seff klar over at mange mennesker tenker sånn - eller later som de tenker sånn - og at det derfor er lurt å holde sin identitet skjult dersom man bedriver denslags ulumskheter på fritiden. 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2014 #18 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er en ganske stolt forumist jeg.
Gjest Iben Skrevet 6. oktober 2014 #19 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er en ganske stolt forumist jeg. Bra! Dersom det ikke var akkurat KG jeg hang på, skulle jeg ha vært det også. Pleier å si jeg henger på diskusjon.no. Det er ihvertfall en halv-sannhet
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2014 #20 Skrevet 6. oktober 2014 Hmm...her har du sjansen til å gjøre nybrottsarbeid og stå frem som en skikkelig plogfører for de mennene som ikke tør å gå først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå