Gjest elianne Skrevet 14. juli 2004 #1 Skrevet 14. juli 2004 jeg møter aldri en gutt som er "ordentlig". Hva er dette for noe? Sist helg møtte jeg en fyr jeg har vist hvem var ganske lenge, men det viste seg ganske fort at fyren ikke var noe annet enn en tiltaksløs og lat, arrogant drittunge. Er det en slags magnet i meg som gjør det sånn at jeg alltid må tiltrekke meg umodne gutter som enten nettopp har fått hjertet sitt knust i et tidligere forhold, en som snårter kokain, en som sloss, eller kyniske jævler uten hjerte? HVA??????HVORFOR? I begynnelsen skyldte jeg på guttene, men etter han siste så ga jeg all skylda til meg selv. Var ikke sur på han i det hele tatt, selvom jeg kan kanskje tenke meg at han hadde litt skyld. Jeg er ikke en "looser" eller noe sånn, men jeg dumper bare borti så mye dritt. Så da kan man jo begynne å lure, er det hos meg selv det ligger? Broren min sa at hvis jeg ikke fant meg en "ordentlig" gutt snart så kom jeg til å miste respekten for hele guttekjønnet etterhvert. Det er så sant...merker det godt jeg. Ser på dem med hat i øynene mine. Uff...det gjør så vondt samtidig... :-(
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #2 Skrevet 14. juli 2004 du? vet du hva? jeg kjenner meg igjen...og det gjør nok tantene mine og hundrevis av andre jenter og kvinner. av mangel på dømmekraft, erfaring og litt umodenhet ble jeg sammen med en 8 år eldre mann i 2 år som var nær ved å drepe livsgnisten min- han var småpsykopatisk, manipulerende, en livsløgner og en lathans- og det meste var min skyld. etter at jeg til slutt klarte å slå opp lovte jeg meg selv at her måtte noe forandres- jeg ville ikke ende opp som tantene mine. man kan ikke forandre andre, kun en selv!... først måtte jeg kvitte meg med en haug med fordommer jeg hadde mot forhold og menn og tørre å se på andre gutter- gutter som jeg før aldri ville sett to ganger på ikke pga utseende, men pga interessser, oppførsel osv. og jeg måtte jobbe med selvtilliten min...for jenter som tiltrekker seg slummen av mannfolk, er jenter som ikke tror de fortjener noe bedre, som har lav selvfølelse, og kanskje ikke helt vet hva de vil ha. lykke til, du fortjener det beste!!! klem ;-)
Icy Skrevet 14. juli 2004 #3 Skrevet 14. juli 2004 Dette er nok ett typisk fenomen er det ikke? At jenter faller for drittsekker? gutter som gir en god faen i ting, sloss, være tøffest i trynet og skriker høyest etc? Som du hovedinnlegger sier selv.. Du vil finne deg en ordentlig gutt... Vel mange "snille / rolige" gutter er ganske ordenlig, men dere ser de bare ikke! Nettopp fordi de ikke er drittsekker / frekk / "skummel". Jeg går selv under kategorien " snill / rolig" så merker dette! Men uansett, du finner nok en god gutt til slutt bare du graver litt
Gjest GreenSky Skrevet 14. juli 2004 #4 Skrevet 14. juli 2004 Du faller vel for en spesiell type gutte/menn, elianne. Noen folk er bare drittsekkmagneter... Fordi de faller for de egenskapene "drittsekken" representerer. For å komme ut av den onde sirkelen, jobb med deg selv og prøv å finne ut hvorfor du blir tiltrukket av denne type menn.
valentino Skrevet 14. juli 2004 #5 Skrevet 14. juli 2004 jeg møter aldri en gutt som er "ordentlig". Det kan vel være fordi du lar guttene komme til deg, ikke motsatt. Når tok du initiativ sist? I begynnelsen skyldte jeg på guttene, men etter han siste så ga jeg all skylda til meg selv. Det er ikke din skyld at gutter du ikke vil ha sjekker deg opp. Det er imidlertid din skyld at du selv ikke tar initiativ til å sjekke opp gutter du vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå