Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir sprøøøøøø!! Har hatt mild akne i pannen i tre år nå, men nå har det på kort tid spredd seg ned mot kinn og rundt munnen.. Jeg skal bestille legetime fort, men holder på å bytte lege så må vente en mnd.. Noen som har noen geniale tips og råd sånn at jeg får roet det ned/bli kvitt det? Tar imot alt med stor takk!

Anonymous poster hash: 691e3...594

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La Roche-Posay sin Effaclar-serie for uren hud er genial. Prøv rensegeleen og kremen som heter Effaclar Duo+. Dersom huden din også er tørr/flasser kan du bruke Effaclar H i tillegg. Funker supert for meg! Merket selges på de fleste apotek.

Anonymous poster hash: acb5d...7b2

Skrevet

Nattlysolje og inntak av sunt fett!

Anonymous poster hash: 6eb74...497
Skrevet

Kjøp Basiron på apoteket, det er et reseptfritt legemiddel som regnes som et av de bedre legemiddelene mot det :)

Anonymous poster hash: c9dd4...d09
Skrevet

Vask ansiktet med aleppo såpe 40%, og bruk aloe vera gele til fuktighet :)

Anonymous poster hash: 3dac7...461
Skrevet

Gå til en hudpleier! Du skriver ingenting om hudpleierutinene dine, men de kan sikkert bli litt bedre. Få en dyprens med maske, og så får du tips til produkter. Kanskje slipper du sterke legemidler?

Skrevet

Vær forsiktig med Basiron og andre sterke saker. Ble klin rød og sviende i hele ansiktet når jeg prøvde det så kastet den fort.

Gå evt. til hudpleier, ikke pirk på det, vask med kaldt vann morgen og kveld. Bare sistnevnte gjorde det mye bedre for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...