Gå til innhold

HVOR FÅ TAK I SOLOSANGER TIL KIRKEN????

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Kan noen hjelpe meg med hvor jeg skal henvende meg for å få tak i en som kan synge solo i kirke i Oslo? Hvor mye betaler dere for dette?

Jeg er også på jakt etter en trompetist - kan dette skaffes sammen?

Takk for hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med musikkskoler eller musikklærere, musikklinjer på videregående, evt hør med presten om han har noen å anbefale, han har sikkert hatt mange solosangere i tidligere vielser. Nå har musikklinjen sommerferie, men hvis du får tak i en lærer derfra, kan han/hun sikkert gi deg noen navn.

Gjest barbro
Skrevet

Eller du kan ta kontakt med et av de mer proffe korene i byen, de har mange flinke medlemmer som sikkert kan gjøre en slik jobb. Jeg kan selv påta meg sånne oppdrag. Du finner mailadressen min i bryllupskalenderen, under 15. juni.

Gjest Anonymous
Skrevet

ROSE her inne tar også slike oppdrag vet jeg, og har stort reportuar og lang erfaring fikk jeg vite da jeg sendte henne mail. Prisen var litt avhengig om vi tok en sang hun hadde på reportuaret fra før eller ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Siw i Christiane Brudesalong synger vakkert......hun tar også oppdrag.

Vet at hun dessverre er sykmeldt nå, men de kan sikkert formidle telefonnummeret hennes, slik at du kan høre med henne. Når gifter du deg?

Hun tar 1500kr pr oppdrag og synger det du vil ha.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...