AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg var på fest igår hvor det var ei jente jeg har møtt et par ganger før, jeg synes hun er ei søt jente og virker veldig ålreit. Vi er begge litt stille og sjenerte, men igår pratet vi litt sammen da. Nå har jeg lagt henne til på facebook og hun har godtatt. Nå kommer den delen jeg synes er litt vanskelig, det å bli kjent med folk. Jeg føler at jeg aldri får til en flytende prat, men at det bare blir en hel del med spørsmål og svar. Og hvis personen ikke skriver så mye tilbake tenker jeg at de ikke er interessert i å bli kjent. Selv om det kan skyldes andre ting. Det jeg lurer på er egentlig hva man skal si når man skal bli kjent med noen. Jeg vet det kanskje er et litt dumt spørsmål, men jeg synes det er litt vanskelig fordi jeg hele tiden tenker på hva personen tenker om meg. Og av erfaring går ofte samtalen litt i stå hvis begge er stille og sjenerte. Anonymous poster hash: 1f7b3...80f
mchb Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Når jeg ble singel (for en liten stund, brukte tinder for å komme over typen.sammen igjen nå), så bare hoppet jeg rett ut i det med "hei! Du var utrolig fin:)" dette var en større ice breaker enn jeg hadde trodd. Vi tørrsnakket litt i starten, som man alltid gjør.. Ut av tørrsnakket fant jeg fort ut at vi hadde en felles interesse, nemlig reising. Det jeg gjorde var å by på meg selv, men ikke for mye. Ikke avslør alt ved deg selv med en gang, det vekker interesse og han/hun vil vite mer. Snakk løst om felles interessen, vis litt entusiasme på en forsiktig og ikke-høytidelig måte. (Vær også litt hard to get dette funker like bra hver gang! Vent noen minutter mellom svarene!!) Dette virket veldig bra på denne karn, og han bydde mye på seg selv også.! Men pass på at dette går begge veier! Hvis hun virker helt uinteressert, er det vits å i det hele tatt prøve? Beklager hvis jeg forklarte dette på en dårlig måte.. Hehe, håper du skjønner hva jeg prøver å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå