AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Hva tenker dere om voksne kvinner (over 30) som legger ut nye selfies flere ganger i uka,.. Ikke sånn blide naturlige smilebilder, men dollete oversminka nærbilder med alvorlig "Kom og ta meg-blikk".Anonymous poster hash: a522c...c31
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Hva tenker dere om voksne kvinner (over 30) som legger ut nye selfies flere ganger i uka,.. Ikke sånn blide naturlige smilebilder, men dollete oversminka nærbilder med alvorlig "Kom og ta meg-blikk".Anonymous poster hash: a522c...c31 At de dummer seg ut? Anonymous poster hash: 2ed5d...b61
dillyduzit Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 At de dummer seg ut? Anonymous poster hash: 2ed5d...b61 Definitivt dummer seg ut.
LilleEirin Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Blir småkvalm av det =P Har et par damer på facebook som gjør det til det ekstreme.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Den jeg tenker på virker som ei oppegående dame, men jeg blir litt flau på hennes vegne. Virker som om hun er veldig oppmerksomhetssyk😳 og jeg får meg bare ikke til å "like" sånne bilder.... Anonymous poster hash: a522c...c31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå