Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Loreal true match foundation. Veldig bra.

Er det ikke egentlig slik at de dyrere merkene (Chanel, Dior, Estee Lauder osv) har billigutgaver (Maybelline, Loreal m.m) av de samme produktene, som i det store og det hele inneholder det samme? Det er merket man betaler for.

Anonymous poster hash: fd3ff...032

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke egentlig slik at de dyrere merkene (Chanel, Dior, Estee Lauder osv) har billigutgaver (Maybelline, Loreal m.m) av de samme produktene, som i det store og det hele inneholder det samme? Det er merket man betaler for.

Lancome er i hvertfall eid av L'Oréal, som overtar ingrediensene som er brukt i deres gamle produkter når de skal lansere nye.

Gjest Raptuza
Skrevet (endret)

Oriflame Age Defying foundation, nyanse porcelain.

post-17090-880_thumb.jpeg

Endret av Raptuza
Skrevet

Aner ikke, men jeg har prøvd mye sminke og det eneste merket huden min IKKE reagerer på /tørrhet, urenheter, rødhet, mer oljete, mm) er Dior. Prøvd billigere merker, men ikke det samme resultatet. For min del går det ikke på merket, men hva huden min godtar at jeg putter på den.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker flytende foundation fra La Roche-Posay, som er spesielt tilpasset sensitiv hud og har en god og matt dekkevne uten at det ser ut som en maske :) Har normal hud, men blir ganske fort "oljete", men takket være den som oppfant Blotting Paper fra Shiseido som er tynne silkepapir som man dytter på den oljete huden og gjør den matt igjen så går det fint :)

Skrevet

Jeg bruker fit me foundation, billig og veldig bra! :) kjekt å kunne spare noen kroner der man kan.

Anonymous poster hash: 001a5...948

Skrevet

Jeg har minst 10 forskjellige, og svært få av dem billige. Finner aldri helt den hellige gral altså.

Skrevet

Clarins everlasting foundation

Skrevet

Har to favoritter som jeg bytter på; Sensai fluid finish og Vitalumiere Aqua fra chanel. Ingen ande slår disse to! De er perfekte til min litt fete hud med enkelte tørre partier. Har prøvd "alt" annet. Sensai'en føles mer dekkende enn Vitalumiere, så bruker som regel den når jeg skal noe. Begge foundationene har jeg hatt i snart 1 år og de er langt fra tomme, så kan trygt si de er drøye i bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...