Gå til innhold

Kaloritelling og restaurantbesøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som teller kalorier, hvordan gjør dere det når dere går ut og spiser? Jeg pleier å være veldig nøye med å telle hver eneste kalori jeg putter i meg, men jeg drar jevnlig på restaurant, og vet ikke hvoran jeg skal få et nøyaktig tall på hva det koster meg kalorimessig.

Anonymous poster hash: 512b3...eb6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har 3 valg:

- Spis og kos deg, uten å telle kalorier.
- Regn ut sånn ca.
- Hold deg hjemme.

Anonymous poster hash: b16b8...be5
  • Liker 1
Skrevet

Enig med han/hun over her! Hvis det er SÅ viktig så kan man ikke spise ute så ofte. Spørs jo helt på hva man spiser, men hadde regnet alt fra 500-1000 kalorier.

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

De fleste restauranter er ikke så vanskelige selv om du er en kcalteller.

Selv om du ikke har full oversikt så kan en be restauranten steke kjøttet i litt olje evt grille kjøttet. Man kan be om saus på siden, be om salat i stedet for ris/pasta.

Jeg klarer alltid å gjøre alle restaurantmåltider lavkarbo, selv på Fridays. Det handler bare om å se igjennom menyen og så be om det du vil ha tilpasset deg. De fleste kokker klarer å være litt kreative.

Skal du til en skikkelig fancy restaurant det de f.eks er kjent for spesielle typer retter med gastronomiske opplevelser så hadde jeg gitt f for den ene dagen. Om en føler seg panisk ved tanken så spis en fresh og sunn frokost og lunsj og ta en ekstra treningsøkt før middagen så skal du se at fremdeles går ned så lenge du resten av uka, måneden og året spiser rett og bra mat.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...