AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Vil gjerne ha tips fra andre som har vært på storbyferie med barn, hvor dere har vært, hva dere har gjort osv. Min datter er 4 og jeg tenkte å ta en liten tur med henne et sted ganske snart Anonymous poster hash: f1db6...9c8
Vill Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Eg bur i Bergen, og det er alltids kjekt å ta med nevøen vår på akvariet, VilVite, badeland, kino, teater osv?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #3 Skrevet 6. oktober 2014 En fireåring er kjekk å reise med! Jeg ville valgt London eller Amsterdam, pga at jeg har et forhold til disse to byene, og kjenner folk der, men tror man kan dra omtrent hvor som helst. Vi var nylig i Paris med fireåringen, gøy å se Eiffeltårnet og andre landemerker som barna kjenner fra før. I London er det stas å ta toetasjers buss, dra på Hamleys, gå i Hyde Park hvor det ofte skjer spennende ting. Nå har vi en lillesøster i tillegg, tenkte å vente til hun blir ca 4 før vi tar en londonhelg alle sammen. Anonymous poster hash: 40cb7...af7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Eg bur i Bergen, og det er alltids kjekt å ta med nevøen vår på akvariet, VilVite, badeland, kino, teater osv? helst utenlands, hehe Anonymous poster hash: f1db6...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå