Gå til innhold

noen som har forsøk Alli

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som forsøkt slanketabletten Alli eller Xls-medical?

Fungerte det, og var det vert pengene?

Hvor fort og hvor mye gikk du ned?

Og hadde du noen bi-virkninger?

Jeg har lagt om kostholdet, ligger på 1300 kal om dagen, trener 4-5 dager i uken svømming og aerobik og går ikke ned ett gram...

Er så frustrert og lei, at jeg må finne på noe!

Har også gått til oppfølging på sykehuset hos ernæringsfysilog, som heller ikke skjønner hvordan det er mulig å ikke gå ned med mitt kosthold...

Jeg har veid og skrevet opp ALT i 3 mnd, vært ekstremt nøyaktig, men forsatt uten resultat:(

Nå er jeg så frustrert at jeg vurder å forsøke slankepiller.

Og en ting er i hvertfall sikkert, regnestykket kal inn vs kal ut stemmer ikke for alle, det er en hel den andre faktorer som spiller inn i tilegg!!

Anonymous poster hash: 32775...f13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKKE bruk alli!! prøvde dette selv og endte med skikkelig (unnskyld med) diaré.. måtte være i nærheten av et toalett hele tiden! avføringstabletter!

skjønner at det kan være veldig vanskelig å være så flink du har vært så lenge og ikke se forskjell på vekta, men har du prøvd å måte deg? kan hende det har skjedd underverker på kroppen likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt om kostholdet, ligger på 1300 kal om dagen, trener 4-5 dager i uken svømming og aerobik og går ikke ned ett gram...

Har også gått til oppfølging på sykehuset hos ernæringsfysilog, som heller ikke skjønner hvordan det er mulig å ikke gå ned med mitt kosthold...

Jeg har veid og skrevet opp ALT i 3 mnd, vært ekstremt nøyaktig, men forsatt uten resultat:(

Og en ting er i hvertfall sikkert, regnestykket kal inn vs kal ut stemmer ikke for alle, det er en hel den andre faktorer som spiller inn i tilegg!!

Har forbrenningen gått ned pga at du får i deg for lite kalorier?

Du bør spise mye mer enn 1300 kalorier på de dagene du trener

Anonymous poster hash: 9c0e4...d5b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er hverdagsaktiviteten? Vil anbefale deg å øke det om du kan OG kaloriinntaket til minst 1600 på dager uten trening og minst 2000kalorier når du har trent en time eller mer - se om det hjelper å spise mer (sunn) mat.

Anonymous poster hash: 5be8d...892

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuppesjura

Har prøvd begge. Første blir som nevnt diare, oljere. Andre funket absolutt ikke!! Bortkastede penger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuppesjura

Har prøvd begge. Første blir som nevnt diare, oljere. Andre funket absolutt ikke!! Bortkastede penger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes at det er rart at ikke ernæringsfysiologen ikke skjønner det, da du får i deg for lite kalorier og forbrenningen antageøig derfor er satt ned/ på sparebluss, som også flere i tråden har skrevet.

Anonymous poster hash: 9c0e4...d5b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Synd dere dårlig erfaringer med disse medikamentene:(

Ernæringsfysioligen synes kostholdet mitt var helt greit, og at jeg burde gått ned i vekt på dette...

Kan ikke øke stort nei, har klart å stoppe vektoppgangen på dette, før gikk jeg opp i vekt på 1500 kal...

hverdagsaktivitet har jeg også, går til jobben 40 min og tar trappene hjemme 8 etg...

Cm har heller ikke endret seg:(

Er redd dette handler om hormoner, selv om jeg ikke har klart å få påvist noe annet enn PCO foreløpig, men noe galt må det være!!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er fordelingen av makronæringsstoffer, fett,karbohydrat, protein? Mange med PCOS har nytte av å skjære ned på andelen karbohydrat og øke de to andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem gikk ikke ned en cm en gang. Byttet til lavkarbo etter 17. Mai og har nå greid å gå ned 7 kg ikke så mye for andre men for meg er det fantastisk at det går den veien endelig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke Alli på markedet lenger da.

Anonymous poster hash: 8c347...cf4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem gikk ikke ned en cm en gang. Byttet til lavkarbo etter 17. Mai og har nå greid å gå ned 7 kg ikke så mye for andre men for meg er det fantastisk at det går den veien endelig!

ja er jo ikke så nøye hvor fort man går ned, det viktigste er at man går ned og ikke opp :) så flink du har vært foressten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søk i forumet. Har svart på dette mange ganger før. HOLD DEG UNNA!. Det er noe av det verste jeg har vært med på. Akutt illeluktende diaré. Ødela flere bukser. Kjempegøy å tro at man bare skal slippe en liten fjert og plutselig drypper oransj diaré ut av buksebeinet... Skjedde flere ganger i løpet av de to ukene jeg strevde meg gjennom.

Anonymous poster hash: 28e4e...51d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...