AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Hei! Kjolesamlingen min er helt krise om dagen. Eier bare kjoler jeg aldri får brukt, så må virkelig gå til innkjøp av noen nye. Tenker først og fremst festkjoler, da jeg er student og går en del ut. Går alltid i bukse og topp, men vil gjerne kunne variere med litt kjoler også. Noen som vet om noen butikker eller noe der man finner enkle, fine og tidløse festkjoler? Er også ute etter peplumkjoler, men vet ikke hvor man får kjøpt det? kom gjerne med tips Anonymous poster hash: bcc77...aa7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Hei! Kjolesamlingen min er helt krise om dagen. Eier bare kjoler jeg aldri får brukt, så må virkelig gå til innkjøp av noen nye. Tenker først og fremst festkjoler, da jeg er student og går en del ut. Går alltid i bukse og topp, men vil gjerne kunne variere med litt kjoler også. Noen som vet om noen butikker eller noe der man finner enkle, fine og tidløse festkjoler? Er også ute etter peplumkjoler, men vet ikke hvor man får kjøpt det? kom gjerne med tips Anonymous poster hash: bcc77...aa7 Fretex har noen ganger flotte kjoler Anonymous poster hash: aaeaa...59d
chouette Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Mango er eksperter på streite, enkle kjoler synes jeg. Og de har mye med en trendy vri. Prisen er heller ikke gal 1
Gjest Lille-pus Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 ASOS kan også ha en og annen fin kjole. - kanskje du kan finne noe på salgssidene deres for kjoler?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Zalando har fri frakt og fri retur, så det er et godt alternativ hvis du vil handle på nett! Anonymous poster hash: 7dd43...547
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Zalando har fri frakt og fri retur, så det er et godt alternativ hvis du vil handle på nett! Anonymous poster hash: 7dd43...547 Du skjønner vel at det er bakt inn i prisene, du tror vel ikke at Zalando betaler all frakt og retur for kundene? Anonymous poster hash: d166d...3ca
Mischa Skrevet 6. oktober 2014 #8 Skrevet 6. oktober 2014 Oasis har mye fint, selv om de kanskje er mer på selskapskjoler enn skikkelig partykjoler. Karen Millen har mange sexy kjoler om man har figuren til det
Magnifique Skrevet 6. oktober 2014 #9 Skrevet 6. oktober 2014 Hei. Er enig i at Mango har mange fine, enkle og elegante kjoler Andre butikker jeg liker er ZARA & H&M. Hvis du har anledning til å komme deg dit, har Sandvika storsenter en butikk som heter Olivia. Der er det mange fine kjoler, til en ikke så aller verst pris Jeg tror også jeg må oppdatere kjolesamlingen min i nærmeste fremtid
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #10 Skrevet 6. oktober 2014 Du skjønner vel at det er bakt inn i prisene, du tror vel ikke at Zalando betaler all frakt og retur for kundene? Anonymous poster hash: d166d...3ca Jeg kjøpte nettopp en flott festkjole for 239 kr der. Hvis de har bakt frakt og retur inn i det, er det virkelig helt greit. Anonymous poster hash: 7dd43...547 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå