AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er på jakt etter en liten skulderveske, type crossbody og fant en MK Selma som jeg likte designet på. Etter et lite søk på ebay ser jeg at mange av de som selges er ødelagte. Festet til skulderstroppen har revnet. Det hele gjør meg litt skeptisk. Derfor lurer jeg på hvordan dere opplever kvaliteten på dette merket. Har du noen erfaring med hvordan saffiano holder seg i bruk vil jeg gjerne høre det også Anonymous poster hash: 1c3af...50d
Gjest BabyBlue Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Problemet er jo at studenter og unge bruker disse veskene som arbeidshester og lasser de med skolebøker og datamaskiner, behandler det som en skolesekk. Selv om bagger er store er det begrenset hvor mye man kan ha i de, og stroppene er ikke akkurat så veldig solide og tykke på de populære MK variantene. Michael Michael Kors er mer trendprodukter virker det som, og kvaliteten bærer ikke preg av å vare evig. Jeg har noen gensere og topper som absolutt er over kvaliteten på billigere merker, men det er ingen tvil om at merket spiller inn på prisen. Man betaler for mer enn man egentlig kjøper... Min mor har en Michael Kors bag i en eller annen variant, og den er like fin som da den ble først kjøpt. Men nå har den vært mer til finbruk, og er ikke blitt brukt som en hverdagsveske. Så lenge du ikke pusher den og er forsiktig med den burde det gå bra, men det gjelder egentlig de fleste it-veskene der ute. Endret 5. oktober 2014 av BabyBlue
sweg Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har en Michael Kors Selma. Brukte den som veske på skolen hele VG3, ingenting som skjedde med den. Selvfølgelig hadde jeg ikke bøker på 10 kg i den da, men det ble fort 3-5 kg, og den overlevde fint den Det er først nå den begynner å se litt slitt ut, etter mange fester, skoledager og flere storbyturer.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Takk for svar . Jeg burde kanskje spesifisert at det var mini eller medium utgaven jeg tenkte på. Trenger bare en liten veske når jeg skal ut på byen, og da er det ikke mye jeg har med meg. Anonymous poster hash: 1c3af...50d
Mischa Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg synes kvaliteten på Michael Kors sine vesker er helt super! Jeg har til og med båret lap-top (en ganske tung en, fy skam) frem og tilbake på jobb flere ganger i uken og den er like fin. Det var en Hamilton. Så hvis det er kvaliteten du stiller spørsmål ved, så ville jeg ikke nølt et sekund
Gjest KeyserSoze Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har en MK veske og den er like fi som da jeg kjøpte den for et par år siden. Veldig fornøyd
Pip-pip Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 Mine er fortsatt fine i skinnet, etter daglig bruk hvor de settes på gulv, bakken, er i regn osv. (Har passet på å impregnere de, så det hjelper nok også).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå