AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Ja, hvilke råd gir man en singel godt voksen dame? Som har litt dårlig selvtillit etter en vond skilsmisse. Trenger gode råd, tror selv at jeg er en grei dame som godt kunne funnet seg en ny mann. Anonymous poster hash: d8d49...9e8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Gi deg selv litt tid etter en skilsmisse så du har "kommet deg". Ellers - hva tenker du på? Råd til hvordan du kan forbedre deg selv - utseendemessig eller fysisk? Hvordan treffe menn? Hvordan finne de rette mennene? Alt? Anonymous poster hash: e9146...6d1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Gi deg selv litt tid etter en skilsmisse så du har "kommet deg". Ellers - hva tenker du på? Råd til hvordan du kan forbedre deg selv - utseendemessig eller fysisk? Hvordan treffe menn? Hvordan finne de rette mennene? Alt? Anonymous poster hash: e9146...6d1 Det er faktisk 2 år siden skilsmissen... Jeg tenker på alt. Men kanskje først og fremst hvordan leve et godt liv og bli en interessant person - slik at jeg kanskje etterhvert kan treffe en ny mann. ts Anonymous poster hash: d8d49...9e8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Det er faktisk 2 år siden skilsmissen... Jeg tenker på alt. Men kanskje først og fremst hvordan leve et godt liv og bli en interessant person - slik at jeg kanskje etterhvert kan treffe en ny mann. ts Anonymous poster hash: d8d49...9e8 Hva er statusen nå? Lever du det som for deg er et godt liv? En jobb du liker og brenner for? Hobbyer som interesserer deg? Et godt sosialt liv? Synes du selv at du er så attraktiv som du kan bli? Dvs. at du er glad i kroppen din og anstrenger deg for å holde deg fysisk flott? Blir litt vanskelig å gi råd uten å ha noe info. Anonymous poster hash: e9146...6d1
Meline37 Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg råder deg til å finne deg selv. Finne egne hobbyer som du liker. Gjerne turer i fjell, skog og mark. Sette inn en profil på nettet. Og søke etter en med samme interesser som det du har. 1
TrueNorth Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Ja, stemmer i. Finn ut hvem du er og hva du har lyst til. Styrk deg selv. Så vi andre lettere se deg for den du er. Lykke til! Endret 14. oktober 2014 av TrueNorth
Gjest KateW Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 Det er faktisk 2 år siden skilsmissen... Jeg tenker på alt. Men kanskje først og fremst hvordan leve et godt liv og bli en interessant person - slik at jeg kanskje etterhvert kan treffe en ny mann. ts Anonymous poster hash: d8d49...9e8 Mitt råd er å fokusere på deg selv først, og tenke på alle de tingene du faktisk kan gjøre og oppnå fordi du ikke har partner. Rett og slett være takknemlig for det du har, og mulighetene du har, ikke lei deg for det du har mistet. Jeg kan komme med noen eksempler fra mitt liv, ikke for å komme med råd, for jeg kjenner ikke deg og din hverdag, men for å kanskje sette noen tanker i sving. Jeg er noen år yngre enn deg, men det burde ikke ha noe å si. De siste årene har jeg: Tatt en ny utdannelse, på heltid, og fått ny jobb. Det gjør mengder med selvtillit, både å henge med ungdom og få nye perspektiver, og også å lære nye saker. Totalrenovert leiligheten min, alene og på egenhånd, kastet all gammel grums, og fått det sånn som jeg vil ha det. Dette var veldig godt for mestringsfølelse og selvtillit. "Kate gjør ting hun ikke kan, og klarer det!" (før visste jeg snaut hvordan jeg skiftet en lyspære) Reist på ferier alene, til steder jeg har ønsket å se. Deltatt på ulike typer kurs, rundt temaer jeg har hatt lyst til å lære mer om. Gjennomført en total omlegging av livsstil, begynt å trene, begynt å lage mat, begynt å interessere meg for råvarer og skriver matblogg. Minst en gang i uken går jeg ut alene, og sitter alene blant folk. (middag, bar eller lignende) Dette for å ta brodden av hvor skummelt det er å være alene. Avslutningsvis har jeg også brukt noe tid i samtale med en profesjonell. Dette gjorde jeg ikke lenge, (jeg har fullstendig avasjon mot "terapi") men det hjalp for å sortere tanker og følelser. Det var det jeg kom på i farten. LYKKE TIL! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå