AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg bikka 30 for en god stund siden og har begynt å ta innover meg at jeg kanskje aldri får meg noen kjæreste. Jeg er ei oppegående dame som kan ta vare på meg selv, ingen blendende skjønnhet og dessverre er jeg visst ikke så mye å samle på i de fleste menns øyne. Jeg er glad i selskap, kos og sex og vil gjerne finne en jeg kan være glad i, men det er ikke lett. Jeg skulle egentlig ønske at jeg kunne slutte å ønske meg en kjæreste og isteden finne roen med å være alene for alltid. På den måten kunne jeg spart meg for mange skuffelser og tårer. Jeg har dessverre omtrent mistet troen på at jeg kan oppnå noe ved å vise interesse først, det har jeg gjort flere ganger men det går alltid dårlig. De mennene jeg har prøvd meg på har vært ganske vanlige, passe kjekke og hyggelige, ikke noen supermenn. Er det noen som har klart å bli kvitt det ønsket, som helt ærlig kan si at de ikke lenger har ønske om å finne noen å være sammen med? Kan dere gi meg noen tips?Anonymous poster hash: 4667c...59e 1
havanaa Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tror ikke man bare kan kvitte seg med dette ønsket. Men kanskje du kan prøve å fokusere på andre ting imens, sånn som venner, familie, hobbyer og lignende? Det er viktig å fokusere på det man har og ikke det man mangler Det hjelper for meg hvertfall. Men jeg vet at det er enklere sagt enn gjort
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tror ikke man bare kan kvitte seg med dette ønsket. Men kanskje du kan prøve å fokusere på andre ting imens, sånn som venner, familie, hobbyer og lignende? Det er viktig å fokusere på det man har og ikke det man mangler Det hjelper for meg hvertfall. Men jeg vet at det er enklere sagt enn gjort Joda, jeg har andre ting å holde på med og tenke på og på alle andre måter så har jeg det greit. Det er ikke sånn at jeg bare tenker at jeg vil ha en kjæreste, men tanken sniker seg innpå med jevne mellomrom og gnager stadig litt mer. Jeg vil egentlig bare realitetsorientere meg selv sånn at jeg kan fortsette å leve alene uten å føle at noe jeg burde ha mangler. Kanskje det kommer av seg selv med tiden.Anonymous poster hash: 4667c...59e
Gjest brutal_mann Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Du velger feil løsning. Du kan ikke slutte å kjenne et behov for å elske og å bli elsket. Joda, du kan ha fokus andre steder i kortere eller lenger perioder, men du vil alltid kjenne på et savn. Du kan legge opp til et så hektisk liv at du aldri har tid til å kjenne på savnet, men da vil du heller aldri ha tid til å kjenne på andre følelser. Er ikke det et solid bortkastet liv? 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Gå med i Ottar. Bestill mye av propaga... jeg mener, informasjonsmateriellet deres, så mister du lysten på kjæreste etter hvert. Anonymous poster hash: 00acc...e3a 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #6 Skrevet 5. oktober 2014 Du velger feil løsning. Du kan ikke slutte å kjenne et behov for å elske og å bli elsket. Joda, du kan ha fokus andre steder i kortere eller lenger perioder, men du vil alltid kjenne på et savn. Du kan legge opp til et så hektisk liv at du aldri har tid til å kjenne på savnet, men da vil du heller aldri ha tid til å kjenne på andre følelser. Er ikke det et solid bortkastet liv? Jeg vil ikke leve et superhektisk liv for å kvele savnet, jeg vil bare forsone meg med at livet kanskje ikke blir sånn som jeg kunne ønske meg at det skulle bli. Finne en ro som gjør at savnet ikke blir for stort.Anonymous poster hash: 4667c...59e 2
Gjest Hummels Skrevet 5. oktober 2014 #7 Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Du finner noen du også. Kanskje du har møtt feil menn? Sånne som kun er ute etter perfekte modell kvinner eller kun er ute etter sex? Finnes alt for mange assholes her i verden. Dessverre. Er ikke alltid lett å se hvem som er asshole og ikke. Skinnet bedrar. Men det finnes også mange snille, som elsker for den du er. De aller fleste er godhjerta. Så den rette dukker opp. Ikke gi opp håpet, men heller ignorer tanken litt og fokuser på alt annet som du blir lykkelig av. Singel livet er herlig også Endret 5. oktober 2014 av Hummels
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #8 Skrevet 5. oktober 2014 Til og med hun på hemmisskolen vedsiden av fant seg kjæreste, så det er nok håp for deg også! Anonymous poster hash: f0ce2...827
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Til og med hun på hemmisskolen vedsiden av fant seg kjæreste, så det er nok håp for deg også! Anonymous poster hash: f0ce2...827 Hemmisskole? Hva er det? Privatskole? Anonymous poster hash: 3a3ed...843
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #10 Skrevet 5. oktober 2014 Til og med hun på hemmisskolen vedsiden av fant seg kjæreste, så det er nok håp for deg også! Anonymous poster hash: f0ce2...827 Anonymous poster hash: 53811...6ac
Gjest Seajewel Skrevet 5. oktober 2014 #11 Skrevet 5. oktober 2014 Hva er hemmisskole? Til TS: du har iallefall sluppet mye dritt som disse mannfolka kan finne på å gjøre. F eks vold, voldtekt og utroskap. For mange er mannfolk rota til alt vondt i livet. Dette slipper du! Uansett, din rette vil sikkert dukke opp han også, når du minst venter det
Knirke Skrevet 5. oktober 2014 #12 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har tenkt litt i samme baner. Jeg er like gammel som deg, men har heller aldri hatt kjæreste. Jeg tror ikke behovet for nærhet forsvinner, det er for dypt inprentet i instinktene våre... Jeg tror mange løser det ved at de blir sammen med noen som de ikke er forelsket i, men som bare er "bra nok", og så lærer de seg å like hverandre etterhvert. For meg funker ikke det, så da forblir jeg heller singel... men jeg mister aldri håpet helt
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #13 Skrevet 5. oktober 2014 Du finner noen du også. Kanskje du har møtt feil menn? Sånne som kun er ute etter perfekte modell kvinner eller kun er ute etter sex? Finnes alt for mange assholes her i verden. Dessverre. Er ikke alltid lett å se hvem som er asshole og ikke. Skinnet bedrar. Men det finnes også mange snille, som elsker for den du er. De aller fleste er godhjerta. Så den rette dukker opp. Ikke gi opp håpet, men heller ignorer tanken litt og fokuser på alt annet som du blir lykkelig av. Singel livet er herlig også Det er ikke sånn at man må være drittsekk for å avvise meg. Jeg har blitt avvist av menn som jeg virkelig mener at er gode og snille, men de ville ikke ha meg, det gjør dem ikke mindre gode. Savnet går i bølger, jeg finner andre ting å glede meg over.Anonymous poster hash: 4667c...59e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #14 Skrevet 5. oktober 2014 Har det litt på samme måte. Er "kronisk" singel, ser ikke ut til at jenter interesserer seg for meg. Men har det stort sett greit som singel, føler svært lite savn for å finne noen, så er ikke overivrig mtp. å gjøre noe med situasjonen heller (har jo Tinder og profil på sukker, sistnevnte kuttes riktignok ut når VIP+ perioden går ut). Jeg har lært meg til å leve med det, og skulle jeg forbli singel er ikke det verdens undergang. Anonymous poster hash: c4414...f92
Gjest Hummels Skrevet 5. oktober 2014 #15 Skrevet 5. oktober 2014 Det er ikke sånn at man må være drittsekk for å avvise meg. Jeg har blitt avvist av menn som jeg virkelig mener at er gode og snille, men de ville ikke ha meg, det gjør dem ikke mindre gode. Savnet går i bølger, jeg finner andre ting å glede meg over.Anonymous poster hash: 4667c...59e Men det finnes de som blir forelska i deg også. Hva var grunnen til at de ikke ville ha deg? Mest sannsynlig fikk de ikke den forelskelse følelsen, og den kommer ikke kun pga utseendet.
Gjest Anastasia Skrevet 5. oktober 2014 #16 Skrevet 5. oktober 2014 Har begynt å tenke sånn jeg og. Blir bare avvist og utsatt for kjip oppførsel av menn så da er det bare å trekke seg vekk fra alt som heter dating. Handler om å beskytte seg selv. Til og med på sukker fikk jeg 0 respons da jeg meldte meg inn igjen for noen uker siden. Sendte melding til en men fikk ikke noe svar. Så jeg meldte meg ut der og. Heldigvis har jeg mange venner og så mye å finne på at jeg har egentlig ikke tid til kjæreste. Håper du og har det ts, at du ikke sitter inne alene men at du finner på hyggelige ting med venner og sånt 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #17 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er mann uten dametekke og har forgjeves prøvd å oppnå denne unnvikende tilstanden av nirvana i et tiår snart. Det eneste tipset jeg har fått som faktisk virker for min del, er isolasjon. Dessverre er det ikke lett å skjerme seg fra omverdenen når man må på jobb midt i byen fem dager i uken, men i feriene hender det at jeg etter litt tid nærmest "glemmer" at det annet kjønn eksisterer. Da finner jeg roen skikkelig og det er en deilig følelse så lenge den varer. Anonymous poster hash: 7da9e...e8a
Gjest brutal_mann Skrevet 6. oktober 2014 #18 Skrevet 6. oktober 2014 Dere som ikke får/fikk respons. Stil, profil og bmi? Det er upolitisk korrekt å si dt, men det har noe å si, og alt dette kan gjøres noe med.
Gjest Iben Skrevet 6. oktober 2014 #19 Skrevet 6. oktober 2014 Plato's "Other Half" “Surely you can see that no one who received such an offer would turn it down; no one would find anything else that he wanted. Instead, everyone would think he’d found out at last what he had always wanted: to come together and melt together with the one he loves, so that one person emerged from two. Why should this be so? It’s because, as I said, we used to be complete wholes in our original nature, and now ‘love’ is the name for our pursuit of wholeness, for our desire to be complete.” Nei, jeg tror ikke du kan slutte å ønske deg det. Men som andre sier her, du kan fokusere på andre ting.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #20 Skrevet 7. oktober 2014 Plato's "Other Half" “Surely you can see that no one who received such an offer would turn it down; no one would find anything else that he wanted. Instead, everyone would think he’d found out at last what he had always wanted: to come together and melt together with the one he loves, so that one person emerged from two. Why should this be so? It’s because, as I said, we used to be complete wholes in our original nature, and now ‘love’ is the name for our pursuit of wholeness, for our desire to be complete.” Nei, jeg tror ikke du kan slutte å ønske deg det. Men som andre sier her, du kan fokusere på andre ting. Dette er ikke stygt ment, men jeg fikk grøssninger av bildet ditt.. minner om ondskap, uten at det sikkert er meningen.. Anonymous poster hash: 23923...9c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå