AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Hei! Er på utkikk etter en ny vinterjakke. Har bitt meg merke i Svea (Smith) som utseendemessig er en veldig fin jakke! Det jeg derimot sliter litt med å finne ut av er om dette er en okay jakke? (Sånn i forhold til pels og dun) Tidligere Svea-jakker VET jeg har hatt krage med ekte pels før, noe som er helt uaktuelt for meg.. men nå har de jo sluttet å selge de, om jeg ikke tar helt feil? Jeg ville altså gått for modellen med fuskepels, om jeg skulle kjøpt meg en. Så gjelder det dunet da, er det nappet av levende eller døde dyr? Dette er også en big deal for meg, ettersom ingen dyr skal trenge å lide for at jeg skal flotte meg rundt i en teit jakke. Plan-b blir vel Fjellreven i så fall, noen som har noen gode erfaringer/forslag til feminine modeller? Anonymous poster hash: 92b36...6aa Anonymous poster hash: 92b36...6aa
gulsaft Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Mener å ha lest at svea bruker dun fra dyr som allerede er døde. Jeg kjøpte en svea jakke med falsk pels:) Ellers har jeg også sett på fjellreven nuuk parka, men fant svea jakken mye billigere så da endte jeg opp med den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå