AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg er noe overvektig og har derfor noe mage og litt ekstra heng pga fødte for ca ett år siden. Men helt flat mage får jeg sikkert aldri. Har ikke veldig brede hofter eller lår, er kanskje litt smal. Det går iallefall inn rett under mine valker/love handles. Men sliter med jeans. Må ha bukser som er korte i livet, men da får jeg "rørleggersprekk" når jeg bøyer meg litt og når jeg setter meg. Så må ha en topp som dekker rumpa, og i f.eks tunikaer så ser jeg så mye større ut, blir som et digert telt. Kler meg heller ikke med veldig trange topper. Ikke det verste problemet men litt irriterende. Buksene som er høye i livet sklir bare ned, selv med belte så sklir de ned, og jeg sægger Tights og treggings (el hva de kalles) funker bedre men sklir litt ned, men ikke sånn at jeg må dra buksa opp etter annenhvert skritt som jeg må med jeans med høyt liv. Problemet er ikke at jeg kjøper for stor størrelse, jeg får jo ikke igjen en str mindre. Kan bukser med veldig høyt liv være noe? Eller kanskje det vil se helt teit ut pga magen? Er jo ikke slank. Eller må jeg bare godta å bruke kun jeans med kort liv og "rørleggersprekk"? Har ikke mye kr så å handle på jeansbutikker som Carlings går ikke, og siden jeg holder på å slanke meg så vil jeg ikke bruke masse kr på nye bukser. Har gått ned 10 kg de siste mnd og trenger å gå ned 10 til. Anonymous poster hash: c8e8a...0c8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har litt mage og er ellers slank, og passer godt de med endel stretch i fra BikBok. De fører disse i ulike midjehøyder - og siden det er god strekk så kan man strekke midjen ekstra om man vil. De er kjempegode å gå i, jeg har de sorte. Anonymous poster hash: 453f0...faa
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har litt mage og er ellers slank, og passer godt de med endel stretch i fra BikBok. De fører disse i ulike midjehøyder - og siden det er god strekk så kan man strekke midjen ekstra om man vil. De er kjempegode å gå i, jeg har de sorte. Anonymous poster hash: 453f0...faa Bikbok har jo ministørrelser, ikke noe for overvektige som meg Men takk for tipset. Anonymous poster hash: c8e8a...0c8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #4 Skrevet 6. oktober 2014 Prøv Floyd sine bukser, "Angie" tror jeg de heter. Ble redningen for meg som har samme vanskelige kroppsform som det du har.Anonymous poster hash: 6fc47...60a
Mischa Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Bukser med høyere liv er tingen Det holder ting (= magen) på plass og sklir ikke like lett ned som kan føre til rørleggersprekk. H&M har noen modeller med høyt liv og synes kvaliteten på buksene er god i forhold til pris Endret 6. oktober 2014 av Mischa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå