AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg ser i reklamer og på butikker med undertøy at det er relativt stort utvalg av strømper, holdere og stayups. Nå er jeg bare 24, men har egentlig aldri tenkt på å kjøpe annet enn vanlige tynne strømpebukser. Er det bare meg som har begynt å legge merke til det, eller det slik at alternativer til strømpebuksa har blitt mer "vanlig"? Og hva er plusser/minuser ift strømpebukser evt? Anonymous poster hash: 9cd14...f03
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 Vanleg hjå meg i alle fall. Brukar kun strømpebukser i ull, ellers går det i stay-ups. Brukar mykje kjolar og skjørt på jobb, så stay-ups er på fleire dagar per veke. Veit ikkje om det har blitt vanlegare, men har ein følelse av at det er meir utvalg i butikkane enn det har vore tidlegare. Og det er bra! Anonymous poster hash: 34aab...45d 2
Gjest Fayme Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg bruker bare strømpebukser med mindre det skal være på soverommet! Synes det er litt ubehagelig å bruke strømper og holder under skjørt, kanskje fordi jeg bruker litt for stramme og noen ganger korte skjørt i blant? Men tenker alltid på om de blir løsere og faller av eller noe, så føler det er mest safe med strømpebukse
Gjest Lille-pus Skrevet 5. oktober 2014 #4 Skrevet 5. oktober 2014 Tja... Noe har øyensynlig skjedd i løpet av de siste 8-9 månedene ja. Undertøysbutikker jeg har mast på i mer enn ett år har plutselig begynt å ta inn et like utvalg tradisjonelle strømper i tillegg til hold-ups og strømpebukser. Min egen lille teori om akkurat årsaksforhold ligger i det enkle faktum at undertøysprodusentene både lager og selger flere basques, samt at strømpebelter plutselig viser seg å være tilgjengelig på H&M i tillegg til at de mer luksuriøse merkene også nå selger litt av dem i Norge. Om jeg skal trekke min nå litt tynne spekulasjonsrekke ennå litt videre så er det nærliggende å mistenke at dette også er en etterdønning av "Fifty shades". La oss bare håpe det ikke blir en bølge som blåser fort over at både strømper og strømpebelter ikke nødvendigvis må kjøpes over nettet for de fleste 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #5 Skrevet 5. oktober 2014 Om jeg ikke har en "hold-in"dag....;-), så tar jeg helst stayups på. Og som Lille Pus sier så har utvalget, i alle fall i Bergen hvor jeg handler, blitt et helt annet den siste tiden. Kjøper ofte strømper på HM eller Lindex, og der er i alle fall utvalget rimelig bra for min bruk. Har sannsynligvis noe å gjøre med at det er etterspørsel Anonymous poster hash: 34aab...45d 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 jeg tror ikke det er så mye forskjell fra tidligere. Jeg kjøper inn litt forskjellig, og bruker det som passer/ligger i undertøyskuffen. Stay-ups i dag. Men om jeg skal være ordentlig pyntet eller om jeg trenger litt selvtillitsboost, drar jeg gjerne frem noe ekstra pent, og da ofte et strømpebelte som del av et pent sett. Anonymous poster hash: 34aab...45d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå