Gjest Dodgy Lady Skrevet 13. juli 2004 #1 Skrevet 13. juli 2004 Noen som husker hva dama i den første "Drømmekvinnen" hette?? Noe på M kanskje? Anybody?? Har grubla på det i 2 uker nå. Ingen jeg kjenner som kommer på det heller... *grrrr*
lille mor Skrevet 13. juli 2004 #4 Skrevet 13. juli 2004 Det var kanskje ikke den første det? Jeg følger ikke så veldig nøye med igrunn. :oops:
Gjest Dodgy Lady Skrevet 13. juli 2004 #5 Skrevet 13. juli 2004 Miriam! Du tenker ikke på "There is something about Miriam" nå da?? Jeg tror ikke Drømmekvinnen het Miriam ihvertfall... Innbiller meg at jeg får en aha-opplevelse idèt jeg hører/leser navnet.
Gjest Dodgy Lady Skrevet 13. juli 2004 #7 Skrevet 13. juli 2004 Melena! Gi meg premie :D THANK YOU THANK YOU THANK YOU!!! Premien din: :blomst_opp:
Gjest LoisLane Skrevet 14. juli 2004 #9 Skrevet 14. juli 2004 Sidesprang: Jeg leste temaet feil ved første øyekast: "Holder på å bli gaaaay"... Det er jo så mye skeivt/ gaysnakk her nå, ble nysgjerrig på om det hadde omvendt noen.
Gjest Emera Skrevet 14. juli 2004 #10 Skrevet 14. juli 2004 Bo Derek? Ja, hun var nok den aller første!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå