Gjest Bygdis Skrevet 5. oktober 2014 #1 Skrevet 5. oktober 2014 Har dere tips om gode nettbutikker å ta julehandelen hos blir jeg veldig glad! Gjerne nettbutikker med gode barneklær Har sett en del på Zalando, der har de mye forskjellig, men det er så dårlig utvalg i størrelsene jeg skal ha.
lillelily Skrevet 5. oktober 2014 #2 Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Klær: Ellos H&M Sparkjøp Stormberg - følg de på facebook, de har masse bra tilbud til bra priser! Interiør og "huslige" gaver (håndklær, sengetøy, duker, kjøkkensaker, bruksting og pynt): Jotex Sparkjøp Claes Ohlson Elektronikk/spill/kjøkken osv: Elkjøp Expert Film/musikk/bøker/elektronikk/leker/klær/gadgets osv: Cdon.com Hobby/håndarbeid/tilbehør: Pandurohobby Upstairs.no Endret 5. oktober 2014 av lillelily
Gjest Raptuza Skrevet 5. oktober 2014 #3 Skrevet 5. oktober 2014 Cellbes : klede og interiør Laredoute : klede, interiør Epla.no : håndlaga, strikka, smykker, interiør, kunst
*Emma* Skrevet 6. oktober 2014 #5 Skrevet 6. oktober 2014 I fjor kjøpte jeg nesten alt på nett. Mye klær fra H&M, Lindex og Stormberg. Bøker og slikt fra bokklubben. Spill og filmer fra cdon.com Sminke og stæsj fra Coverbrands. Og en haug med leker fra Toys r us. Tror nesten alle disse butikkene hadde gratis frakt i hele desember
heihei123 Skrevet 6. oktober 2014 #6 Skrevet 6. oktober 2014 I fjor bestilte jeg mye fra kitchn, masse fordeler om du er medlem Anbefaler også cdon, blush.no, blivakker, bokklubb, coolstuff og kremmerhuset
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #7 Skrevet 6. oktober 2014 weightless.no om du er gutt å skal kjøpe til damen din iallefall Hint Hint Anonymous poster hash: bd849...8a1 1
Cessa74 Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 ebay selvsagt! Og landromantikk.no har mye fint! 1
Sweet91 Skrevet 10. oktober 2014 #10 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg vil anbefale Himmelsk Interiør. Her får du flotte gaver av resirkulerte materealer og også elektriske stearinlys. Flotte! :D
QueenB. Skrevet 15. oktober 2014 #11 Skrevet 15. oktober 2014 For en veldig fin gave til mannen/far/bror/svigerfar etc er www.barbershop.no et godt tips! Klassiske og gode barberverktøy i mange prisklasser! Typen liker i alle fall slike mye bedre enn disse plasthøvlene alle bruker.
Gjest Bygdis Skrevet 17. oktober 2014 #12 Skrevet 17. oktober 2014 Takk for alle tips, bare kom med flere om noen har Har funnet mange gode julegaver på sidene dere har tipset om
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2014 #13 Skrevet 17. oktober 2014 Hvordan fungerer det med byttelapper og sånn når dere kjøper gaver på nett? Kjøper jeg ting som ikke står på ønskeliste, sørger jeg alltid for at det er byttelapp på sånn at mottaker kan bytte til noe han/hun trenger mer. Eller tenker dere at sånt ikke er så farlig? Anonymous poster hash: 38244...f40
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2014 #14 Skrevet 18. oktober 2014 Hvordan fungerer det med byttelapper og sånn når dere kjøper gaver på nett? Kjøper jeg ting som ikke står på ønskeliste, sørger jeg alltid for at det er byttelapp på sånn at mottaker kan bytte til noe han/hun trenger mer. Eller tenker dere at sånt ikke er så farlig? Anonymous poster hash: 38244...f40 På Weightless får du byttet uansett såfremt plagget er i original stand. Har akkuratt gjort et bytte der, og de var ikke vanskelige. Glederer mwg til juuuuuul. Prøver å holde igjen litt ;-) :-) Anonymous poster hash: bd849...8a1
Clodrine Skrevet 19. oktober 2014 #15 Skrevet 19. oktober 2014 Eurotoys har billig lego. Og hvis man ikke ønsker å lage adventskalender selv, har de et stort utvalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå