Gå til innhold

er åpen gård noe for en 1-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil en 1-åring (nettopp fylt) ha glede av åpen gård? Eller for tidlig?

Anonymous poster hash: d0e47...616

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Absolutt! Mine har elsket å se/hilse på dyr siden de var mindre enn det.

Skrevet

Absolutt! Mine har elsket å se/hilse på dyr siden de var mindre enn det.

Den åpne gården har også åpen barnehage hvor vi var et par ganger i permisjonen min. Da gikk vi inn til dyrene og sønnen min brydde seg ikke om dyrene, tror han var 9 mnd siste gangen.

TS

Anonymous poster hash: d0e47...616

Skrevet

Det kommer vel ann på ungen. Min er 18 måneder og er fortsatt ikke interessert i dyr, traktorer derimot er supert.

Skrevet

For min ettåring hadde det ikke vært noe. Gun er veeeldig skeptisk til dyr foreløpig, og begynner å oje seg om hun f.eks ser en katt eller hund (til og med på avstand) når vi er ute. Men unger er jo forskjellige :-)

Anonymous poster hash: 5d216...eb1

Skrevet

Min som bare er ni mnd eeeelsker dyr og ville nok blitt helt i hundre av å dra til åpen gård. Men nå er jo han veldig vant med dyr da vi har to hunder, mange i familien og venner av oss har dyr, og foreldrene mine har gård. Er ikke verre enn å ta turen, og er det "kjedelig" for ungen, så venter dere en stund til før dere evt. drar tilbake og finner på andre aktiviteter :)

Skrevet

Jeg har vært på åpen gård med jenta mi (nå 15 mnd) mange ganger. Hun elsker det og blir helt i hundre når hun ser dyr.

Skrevet

Noen liker det og noen bryr seg ingenting om det, skader ikke å prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...